Savjeti za život bez stresa: Rasporedite energiju, a ne vrijeme

Savjeti za život bez stresa: Rasporedite energiju, a ne vrijeme

PODIJELI

Deset godina je Lisa Congdon provela pod stresom, umorna i uvijek neispavana kako bi ispratila svaki od svojih dvadesetak projekata.

Umjetnica i autorica iz Portlanda u Oregonu pokušala je završiti što više poslova u što manje vremena. Ubrzo je stres počeo obuzimati, osjećala je anksioznost, boljela su je leđa, vrat i imala je glavobolje.

Znajući da nešto mora promijeniti, Congdon je odlučila napraviti novi sistem kako bi uradila što više posla, a da ne troši toliko vremena.

Podijelila je dane u segmente od 45 minuta. Jedan period bi koristila za vježbu, drugi za meditaciju, treći za posao…

Kratki odmori tokom dana su joj pomogli da smanji stres i postigne bolje rezultate u poslu.

Kada osjećamo da nema dovoljno sati u danu, onda pokušavamo posao završiti vikendom i noću, što nas dodatno stresira. Čak ni tradicionalnih osam sati rada dnevno nije dovoljno i ne donosi produktivnost, rezultat je jedne studije.

Radnik tokom radnog vremena doživi čak 87 prekida, zbog čega mu je teško da ostane koncentriran.

Studija koju je 2014. godine provela Draugiem grupa, pratila je radnike i ocijenila u kojem su periodu najproduktivniji. Ključ njihove produktivnosti bila je pauza svake 52 minute. Pauza bi trajala 17 minuta. Rezultati su pokazali kako najvredniji radnici s najvećim uspjehom nisu radili duže, neki od njih nisu čak radili ni cijelih osam sati.

Iako nas moderni život tjera da radimo 24 sata dnevno, autor knjige Odmor: Zašto postižete više kada radite manje, Alex Soojung-Kim Pang vjeruje da je ključ u odmoru.

“U početku imate energije da završite zadatke ako radite duže, no s vremenom sagorijevate, griješite i gubite snagu”, kaže Pang.

Istraživanje Biznis Univerziteta u Bostonu pokazalo je kako se ne vidi razlika između radnika koji su radili 80 sati sedmično i onih koji su radili manje.

Kako bismo iskoristili energiju i bili fokusirani na ciljeve, moramo cijeniti i odmor, ili jednostavno “biti lijeni”. Dokonost nije samo odmor ili porok. Potrebna je tijelu koliko i vitamin D. Potrebna mu je da se napuni energijom kako bi zapravo uradio određeni posao, piše BBC.

radiosarajevo.ba

Komentari

Komentari