Naslovnica Lifestyle Ovako skupljate kile, jutarnje greške koje trebate izbjegavati

Ovako skupljate kile, jutarnje greške koje trebate izbjegavati

PODIJELI

Svi imamo neku svoju jutarnju rutinu koju nam određuju poslovne i privatne obveze. Vikend je sasvim druga priča, ali trebali bismo kažu stručnjaci, i vikendima imati istu, ili barem sličnu rutinu i vrijeme buđenja i odlazaka na spavanje.

Ovo su najčešće greške koje radimo, a svakako bismo trebali izbjegavati, posebno ako želimo spriječiti nakupljanje neželjnih kilograma.

Predugo spavate

Znamo kako nedostatak noćnog sna može uzrokovati debljanje, ali isto tako uzrok može biti i predugo spavanje. Istraživanje objavljeno u časopisu PLUS One pokazalo je da osobe koje spavaju deset sati i duže, imaju veći rizik za veći BMI u poređenju s onima koji spavaju od sedam do devet sati.

Spremate se u mraku

Nakon buđenja, ostajete u tami ili slabom svjetlu dok se pripremate za dan pred vama? To je loša odluka, pokazali su rezultati istraživanja čiji autori savjetuju osobama da “pokupe” malo jutarnjeg sunca jer to će značajno sniziti BMI. Prema istraživanju, dovoljno je 20 do 30 minuta dnevnog svjetla kako bi imalo utjecaja na BMI.

Ostavite razbarušen krevet

Istraživanje provedeno na američkom National Sleep Foundation, pokazalo je da osobe koje poslože krevet nakon buđenja, imaju bolji noćni san u odnosu na osobe koje to ne naprave. Iako može zvučati ludo, autor istraživanja Čarls Duig (Charles Duhigg), napisao je knjigu u kojoj navodi kako je upravo ta navika slaganja kreveta ujutro nakon buđenja bitna jer nerijetko za sobom povlači i usvajanje drugih pozitivnih navika, poput pripremanja zdravih obroka kod kuće i nošenja hrane na posao i sl.

Preskačete doručak

Istraživači sa Sveučilišta Tel Aviv otkrili su da osobe koje su na niskokaloričnim dijetama, ali s kvalitetnim doručkom koji sadržava 600 kalorija “čistih” proteina, osjećaju manje gladi tokom dana u odnosu na one koji doručkuju 300-kalorični doručak ili ga preskaču. Istraživači smatraju da osobe koje doručkuju “konkretniji” obrok, imaju slabije osjećaje gladi tijekom dana i nemaju potrebu za grickanjem ili prejedanjem.

avaz.ba

Komentari

Komentari