Automobilski koncern Stellantis, nastao udruživanjem grupacija FCA i PSA, daće šansu svojim posustalim brendovima.
Stellantis koji okuplja čak 14 marki, suočen je sa činjenicom da pojedini brendovi više služe kao ukras nego što zarađuju.
U grupu onih čija je budućnost neizvjesna, svrstani su Alfa Romeo, Lancia i Chrysler, iz FCA, kao i premium marke DS iz francuskog PSA.
Proteklih mjeseci spekulisalo se šta će biti sa “lošim đacima”, da bi rukovodstvo Stellantisa izašlo s planom prema kome bi Alfa Romeo, DS i Lancia zajednički razvijali nove modele automobila, koji bi dijelili mnoge elemente – uključujući pogonske sklopove – i imali premium karakteristike.
Sada je direktor Stellantisa, Carlos Tavares, najavio da ove tri marke, kao i pomenuti Chrysler, imaju tačno deset godina da dokažu svoju vrijednost.
Ukoliko u tome ne uspiju – gašenje je jedina opcija.
Ako vam se deset godine čini mnogo, varate se. U tom periodu treba osmisliti strategiju, pa potom konstruisati i ponuditi kupcima nekoliko dobro prihvaćenih modela.
Na primer, Lancia, koja danas ima samo jedan (zastarjeli) automobil u ponudi, u narednih deset godina bi trebalo da lansira bar još dva-tri modela koji će biti profitabilni.