1 C
Sarajevo
Utorak, 30 studenoga, 2021
Još

    BMW ne odustaje od svojih motora sa šest i osam cilindara

    ()

    U Munchenu imaju rješenje s kojim će se njihovi proslavljeni turbobenzinski motori uklopiti u najavljenu normu Euro 7 i ostati u igri barem do 2030. godine.

    I BMW je među automobilskim kompanijama u kojima smatraju da vrijeme motora s unutrašnjim sagorijevanjem još uvijek nije prošlo i da je (zbog više razloga) prerano za potpunu elektrifikaciju automobila.

    S tim u vezi, iz bavarske automobilske kompanije je stigla potvrda da će svoj redni 6-cilindarski turbobenzinski motor, zajedno s većom i snažnijom V8 opcijom, adekvatno prilagoditi normi Euro 7 koja bi trebalo da stupi na snagu od 2025. godine i tako pomenute motore zadržati u ponudi barem do 2030. godine.

    Donedavno prvi čovjek BMW-ovog čuvenog M odjeljenja Markus Flasch je u izjavi za njemačke medije rekao da već imaju tehničko rješenje za pomenute turbobenzince koji se već uveliko ugrađuju u modele iz M ponude, pa će se s uklapanjem u najavljenu Euro 7 normu motori i dalje nuditi u drumskim i trkačkim modelima BMW-a.

    U BMW-u još uvijek nisu otkrili hoće li i kada krenuti stopama Mercedesa u čijem AMG odjeljenju su se već odlučili da krenu putem djelomične elektrifikacije s kojom će nadoknaditi smanjenje radne zapremine i broja cilindara u svojim turbobenzinskim motorima.

    Koliko je koristan ovaj tekst?

    Prosjek ocjena / 5. Broj glasova:

    Članak još nema ocjena. Neka tvoja bude prva!

    Žao nam je što vam se članak nije svidio. Trudimo se da budemo bolji!

    Pomozite nam da unaprijedimo sadržaje!

    Recite nam kako možemo poboljšati sajt?

    NAJNOVIJE VIJESTI
    Možda vas zanima I OVO