11 C
Sarajevo
Utorak, 21 rujna, 2021

Kia redizajnirala Ceed za 2022. (FOTO)

Korejski proizvođač restilizovao je aktuelnu familiju modela Ceed.

Treća generacije modela Kia Ceed debitovala je 2018, a tri godine kasnije predstavljen je redizajn kako bi se ovi automobili ravnopravno nosili sa sve jačom konkurencijom u europskom C segmentu putničkih vozila.

Otkako je lansirana aktuelna porodica kompaktnih Kia modela, rivali nisu spavali, pa su se na tržištu između ostalih pojavili Golf 8. generacije, novi Ford Focus, novi Seat Leon, a nedavno su predstavljene i najnovije verzije modela Peugeot 308 i Opel Astra.

Korejski proizvođač je zato osvježio familiju Ceed vozila, koja čine čak 28% ukupne prodaje ovog brenda na europskom tržištu. Restilizovani su Ceed hečbek, karavan, kao i model Proceed.

kia redizajnirala ceed za 2022. (foto)

Što se tiče dizajna spoljašnjosti, Ceed sada ima agresivniji prednji deo, uključujući novu masku hladnjaka.

Nova su i dnevna LED svjetla, streličastog oblika, a svaka od verzija – PHEV, GT-line i GT, ima poneki karakterističan detalj, poput drugačije mreže na maski, ili crvenih ukrasnih elemenata na GT modelima.

- Oglašavanje - kia redizajnirala ceed za 2022. (foto)

Osim toga, GT i GT-line hečbek verzije dobile su specifična LED stop svjetla s 48 pojedinačnih elemenata.

Kia je na restilizovanoj Ceed familiji upotrebila i novi logo brenda, koji je prvi put prikazan prošle godine.

kia redizajnirala ceed za 2022. (foto)

U pitanju je moderniji font, a natpis “Kia” više nije na elipsastoj podlozi kao na starom amblemu.

Promjene na eksterijeru zaokružuju nove 17 i 18-inčne alu felne, kao i četiri nove nijanse farbe karoserije – Machined Bronze, Lemon Splash, Yucca Steel Grey i Experience Green, pa kupci sada mogu da biraju između neke od 13 boja spoljašnjosti.

Promjene u putničkoj kabini su diskretnije i odnose se pre svega na nove materijale i nove dezene presvlaka.

Vozaču je na raspolaganju i unaprijeđena verzija digitalne instrument table promjera 12,3 inča, dok multimedijalni sistem sa 10,25-inčnim ekranom nudi Android Auto i Apple CarPlay funkcije za povezivanje sa smartfon uređajima.

Među doplatnim opcijama su, između ostalog, dvozonska automatska “klima”, JBL premium audio sistem, grijana prednja/zadnja sjedišta, vrata prtljažnika s električnom komandom otvaranja i panoramski krov.

Kia se pohvalila da pomlađeni Ceed sa svojim varijantama nudi najviši nivo sigurnosti, putne udobnosti i pomoći kod parkiranja, zahvaljujući unaprijeđenom zbiru naprednih sistema asistencije (ADAS), koji smanjuju rizik i stres u vožnji.

Prethodni sistem upozoravanja na mrtve uglove sada je zamijenila tehnologija aktivnog izbjegavanja. Kod aktiviranja žmigavaca zbog promjene vozne trake novi sistem upozoravanja na mrtve uglove (BCA) upozorava vozača ako postoji rizik od sudara s vozilom pozadi.

kia redizajnirala ceed za 2022. (foto)

Ako se nakon upozorenja rizik povećava, BCA aktivno upravlja vozilom kako bi izbjegao sudar.

Upozoravanje na dekoncentraciju vozača (DAW+) je poboljšano, jer sada sadrži upozoravanja na pomjeranje vozila ispred – u tom slučaju se vozaču na ekranu prikazuje vizuelno upozorenje da se vozilo ispred udaljava, npr. na semaforu ili u saobraćajnoj gužvi.

Ostale funkcije ADAS koje će biti raspoložive kod Ceeda su sljedeće: sistem za sprečavanje naleta na prepreku (FCA), koji prepoznaje ne samo vozila i pješake nego i bicikliste; sistem za održavanje automobila u voznoj traci (LKA); pametno upozoravanje na ograničenja brzine; manuelni limiter brzine i automatsko paljenje/gašenje dugih svjetala.

Sistem za održavanje vozila u voznoj traci (LFA) sada djeluje i bez radarskog tempomata (SCC), što znači da ga Kia sada može ponuditi i uz manuelni mjenjač. Kod prethodnika je pritisak na pedalu kočnice isključivao SCC, što je posljedično isključivalo i LFA.

kia redizajnirala ceed za 2022. (foto)

S novom konfiguracijom vozači će moći češće koristiti LFA u različitim voznim situacijama kada im ne bude bio potreban tempomat.

Manevrisanje na parkingu također je unaprijeđeno zahvaljujući prikazu okoline iza vozila (RVM) koje se aktivira pritiskom na taster za prikaz zadnje kamere.

RVM je namijenjen olakšavanju vožnje unazad. Kamera rezolucije od 1 MP od koristi je i kod priključivanja prikolice.

Sada vozilo ima dodatno RVM dugme koje omogućava aktiviranje u vožnji, kada vozač poželi da pogleda šta mu se približava otpozadi.

Tu je i sistem za upozoravanje na prepreke kod izlaska iz vozila (SEW) koji vozača parkiranog vozila upozorava kada u slučaju otvorenih vrata sistem prepozna približavanje drugog vozila.

Unaprijeđen je i sistem za upozoravanje na poprečni saobraćaj kod vožnje unazad (RCCA). RCCA prepoznaje rizik od sudara kod približavanja vozila sa lijeve ili desne strane i upozorava vozača. Nakon upozorenja, ako opasnost još traje, RCCA automatski koči u nuždi i tako sprečava sudar.

Motorizacija

Porodica modela Ceed za 2022. nudi veliki izbor pogonskih sistema, uključujući plug-in hibrid (PHEV) i tzv. “laki” hibrid (MHEV), snage od 100 KS do 204 KS.

Kupci će moći da biraju između turbo-benzinskih (1.0 T-GDI i 1.5 T-GDI) i dizel motora (1.6 CRDi), koji dele Kijinu pogonski tehnologiju Smartstream s vremenski promjenjivim upravljanjem otvaranja ventila koja optimizuje performanse.

Novi 1.5-litarski T-GDi motor proizvodi se u Kijinoj fabrici u Slovačkoj, gdje se izrađuju i svi članove porodice modela Ceed.

Ovaj novi Smartstream motor, koji će zamijeniti dosadašnji 1.4 TGDi, raspoloživ je u paru sa 7-stepenim mjenjačem s dvostrukim kvačilom (7DCT) ili s 6-brzinskim manuelnim mjenjačem (6MT) i proizvodi 160 KS, dok ujedno u zrak ispušta niže emisije štetnih gasova.

kia redizajnirala ceed za 2022. (foto)

Novi 1.5-litarski turbo benzinac je u ponudi i kao laki hibrid (MHEV), dok je dizelski Ceed sa 136 KS raspoloživ kao laki hibrid s inteligentnim manuelnim mjenjačem (iMT) ili 7DCT automatikom.

Po prvi put je MHEV i DCT tehnologiju dobio i 1.0 turbo-benzinski motor koji kupcima nudi niže emisije. Tehnologija lakog hibrida (MHEV) pored nižih emisija donosi i bolje iskorištenje goriva, odnosno manju potrošnju.

PHEV varijante pokreće 1.6 GDi benzinski motor sa 141 KS sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem. Ovaj pogon dolazi s baterijom kapaciteta 8,9 kWh, koja s jednim punjenjem omogućava vožnju na struju i do 57 kilometara.

Za GT varijante kao vrh ponude tu je 1.6 T-GDi sa 7DCT mjenjačem i 204 konjske snage.

Užitak u vožnji moguće je povećati pomoću mjenjačkih polugica iza upravljača i tri predefinisana načina vožnje: Eco, Comfort i Sport.

kia redizajnirala ceed za 2022. (foto)

Za prenos snage kupcima će biti na raspolaganju standardni 6-stepeni manuelni ili sve popularniji 7- stepeni automatski mjenjač s dvostrukim kvačilom.

Proizvodnja unaprijeđene familije modela Ceed startuje sredinom augusta u Kijinoj europskoj fabrici u Žilini, Slovačka, a početak prodaja se očekuje na jesen, kada će biti poznate i cijene.

0 0 Glasovi
Article Rating
Pretplatite se
Obavijesti o
guest
0 Komentari
Ugrađene povratne informacije
Pogledajte sve komentare
- Oglašavanje -
NAJNOVIJE
Možda vas zanima