REKLAMA - NASTAVITE ČITATI ISPOD OGLASA

Poznata i kao anafilaktički šok, ova, po život opasna alergijska reakcija, može se razviti u nekoliko minuta nakon injekcije nekog lijeka, uboda insekta ili morske životinje ili nakon konzumiranja određene hrane.

Poznato je, naprimjer, da orasi mogu uzrokovati anafilaktički šok. Svi se simptomi mogu pojaviti odjednom, a dijete može brzo izgubiti svijest. Riječ je o hitnom stanju, zato odmah potražite medicinsku pomoć.

1. Pozovite Hitnu pomoć.

Ako je dijete već imalo takvu reakciju, vjerovatno ima lijek koji treba uzeti u slučaju ponovnih napada. Upotrijebite ga čim napad započne, pažljivo slijedeći liječničke upute.

2. Pomozite djetetu

Neka zauzme udoban položaj koji najbolje sprečava teškoće s disanjem i otkopčajte mu odjeću oko vrata i struka. Umirujte ga i tješite dok čekate dolazak medicinske pomoći.

3. Ako dijete izgubi svijest

Prvo oslobodite dišne puteve, provjerite disanje i budite spremni započeti davati umjetno disanje.

avaz.ba

Komentari

avatar
  Prati komentare na ovaj članak  
Obavijest o