REKLAMA - NASTAVITE ČITATI ISPOD OGLASA

Zapravo biste trebali nastaviti i dodati neke nove navike ili ih malo prilagoditi. Što se prehrane tiče, nakon pedesete godine života trebali biste jesti što više povrća i voća, a što manje mesa. Na prehranu izrazito treba paziti, prenosi MensHealth.

Osim toga, treba izbjegavati slatka ili zaslađena pića, gazirano. Prebacite se na prirodne sokove, kavu pokušajte piti bez šećera i previše mlijeka, a najbolje bi bilo da ujutro za doručak iscijedite svježi sok od naranče ili nekog drugog omiljenog voća.

Starenjem se usporava metabolizam, a uz to ide i smanjenje tjelesne aktivnosti osoba pa se potrebe za energijom mogu smanjiti. Dnevne energetske potrebe smanjuju se za 10% u dobi od 50 do 75 godina, a u svakom sljedećem desetljeću trebali biste unos smanjiti za još 10%.

REKLAMA - NASTAVITE ČITATI ISPOD OGLASA

Ne izbjegavajte tjelovježbu. Potražite ono što vaše tijelo može podnijeti. To može biti i obična šetnja ili prilagođeni program s utezima, za koje stručnjaci kažu da su vrlo važan “alat” za tjelovježbu nakon 50. Treba raditi na mišićnoj masi, jer ona opada za dva do tri posto svakih deset godina. Isprobajte nešto poput joge, jednostavno je, a tijelo će učiniti gipkim i čvrstim.

Neki savjetuju i da nakon 50. godine isprobate povremeni post. Povremeni post je period u kojem se naizmjenice izmjenjuju razdoblje “normalne prehrane” i razdoblje posta. Dakle, ne mijenja se što jedete, nego vrijeme kada jedete.

Tijelo provodi nekoliko sati prerađujući hranu koju ste konzumirali, uzimajući sve potrebnu energiju iz tih namirnica. Kada postite određeno vrijeme, vaše tijelo nema takav izvor energije i nema ništa za preraditi pa zato koristi masnoću koju ste vi pohranili. I tako mršavite, odnosno topite masti.

vecernji.ba

Komentari

avatar
  Prati komentare na ovaj članak  
Obavijest o