7.7 C
Sarajevo
Nedjelja, 4 prosinca, 2022

Preboljeli ste covid? Ova hrana će vam pomoći da se brže oporavite

Ako ste preboljeli covid, trebali biste poslušati neke od savjeta o prehrani savjetnica za zdravu prehranu Eshankae Wahi.

Šta jesti, a šta izbjegavati tokom oporavka?

Pacijenti koji se oporavljaju od covida trebali bi se suzdržati od konzumiranja šećera i jednostavnih ugljikohidrata. Dok se oporavljate od covida jedite domaću hranu koja će vam dati dovoljno energije.

Tijelu su potrebni mali obroci više puta dnevno kako bi proces probave tekao što je moguće lakše. Hrana koju ćete jest treba graditi vaš imunološki sustav i pomoći vam u oporavku.

Doručak

Doručak treba biti hranjiv.

Potopite zob preko noći, uzmite puding od chia sjemenki ili napravite domaću kašu od jednog jajeta, špinata i avokada.

  VREMENSKA PROGNOZA/ Pretežno oblačno vrijeme sa slabim snijegom jutros u BiH

Svaki od ovih obroka je dobar izbor jer će vam dati dovoljno energije.

Ručak

Pileća juha ili juha od leće sa zelenim povrćem dat će vam potrebnu dozu tekućine.

Tu su i kurkuma, đumbir, češnjak ili kokosovo mlijeko s mnogo povrća.

Ne zaboravite jogurt.

Užina

Uzmite malu zdjelicu bobičastog voća, orašastih plodova ili sjemenki s nekoliko datulja ili avokadom. Možete se odlučiti i za salatu od krastavaca s limunom i soli ili uzeti voće koje je bogato vitaminom C poput naranče, grejpa, manga ili papaje.

Dobar izbor je i celer ili smoothie od celera, jabuke i borovnica s đumbirom i kurkumom. Sve to možete izblendati i piti svaki drugi dan.

Večera

Za večeru uzmite povrće s roštilja ili kuhano na pari. Neka to bude brokula ili batat. Uz to uzmite i piletinu.

Pijte dovoljno vode. Voda pomaže prijenosu hranjivih tvari kroz tijelo.

Pomaže i reguliranju tjelesne temperature.

Uz njenu pomoć lakše ćete se osloboditi i toksina koji su nakupljeni u tijelu.

Ako ste u izolaciji

Provjerite svoje stanje svakih nekoliko sati i budite u kontaktu s liječnikom.

  U FBiH i Distriktu Brčko 51 novozaražena osoba koronavirusom, bez podataka KCUS-a

Vježbajte disanje i pokušajte smiriti misli jer mentalno zdravlje je jednako važno kao i fizičko.

Pijte dovoljno vode i tekućine poput biljnih čajeva koji umiruju.

Parite lice vodom i kapljicom eteričnog ulja poput onog eukaliptusa ili limunske trave.

Odmarajte i spavajte barem osam sati dnevno, piše PinkVilla.

Koliko je koristan ovaj tekst?

Prosjek ocjena / 5. Broj glasova:

Članak još nema ocjena. Neka tvoja bude prva!

Kako ovaj članak smatrate korisnim...

Pratite nas na društvenim mrežama

Žao nam je što vam se članak nije svidio. Trudimo se da budemo bolji!

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaje!

Recite nam kako možemo poboljšati sajt?

Supported by TNT Grupacija
MOŽDA VAS ZANIMA
Supported by TNT Grupacija spot_img
DRUGI UPRAVO ČITAJU