Nakon što je isto učinio Volvo, kompanije Renault i Dacia će elektronski ograničiti brzinu svojih novih automobila.
Budući modeli neće moći da postignu brzinu veću od 180 km/h, a imat će i automatski sistem kontrole brzine pod nazivom Safety Coach, koji će prilagođavati ograničenje brzine prema lokalnim zakonima uzimajući u obzir različite aspekte poput puta i vremena.
Ova odluku je saopćio direktor Grupe Renault Luca de Meo na sastanku dioničara prošle sedmice.
Ograničenje brzine na 130 km/h je uvedeno 2002. godine na dionici njemačkog autoputa A24 dugoj 62 kilometra, a na kojoj ranije nije bilo ograničenja. Rezultat je bilo smanjenje saobraćajnih nesreća za 50 posto. Na istoj dionici je između 1996. i 2002. godine povrijeđeno 1.850 osoba, a nakon uvođenja ograničenja je taj broj pao na 799 u istom vremenskom periodu.
Volvo je maksimalnu brzinu svojih novih automobila ograničio na 180 km/h prošle godine. Kompanija je kritikovana zbog toga, ali je saopćila da je spremna da izgubi potencijalne kupce ako će njena odluka spasiti živote.