REKLAMA - NASTAVITE ČITATI ISPOD OGLASA

Raditi s timom ljudi neizbježan je dio vaše karijere u nekom trenutku. To može da potakne nove i uzbudljive ideje, poboljša vaše interpersonalne vještine i bude prekretnica u radu vaše kompanije, te da inicira produktivnost i sreću, prenosi The Muse.

Međutim, rad s timom ljudi nije uvijek lagan. Svaka nova grupa ljudi podrazumijeva mnoštvo različitosti, prinuđava vas da se prilagodite različitim načinima komunikacije, konkurentskim prioritetima i još mnogo toga.

U nastavku predstavljamo četiri ključne stvari koje trebate uzeti u obzir prilikom rada s novim ljudima.

Nije moguće dobro raditi s ljudima koje ne poznajete

Iako ovaj navod djeluje kao nepobitna istina, vjerovatno će vas iznenaditi sljedeća činjenica. Budite aktivni u upoznavanju ljudi prije nego što budete primorani raditi na određenom projektu s novim ljudima. To će vam izuzetno pomoći da uvećate svoj socijalni kapital.

Nakon što upoznate svoju novu poslovnu ekipu, pokušajte izbjeći intimnije veze s njima na startu odnosa. Najprije ih pitajte koji su im ciljevi s novim projektom, imaju li dobru komunikaciju i koje su njihovi poslovni ciljevi. Budite sigurni u sve kvalitete svojih budućih kolega prije nego što prionete na posao.

Morate shvatiti prioritete drugih ljudi

Važno je imati na umu ciljeve i vremenske rokove predviđene za završetak projekta, ali također shvatiti da ćete na njemu raditi s mnoštvom saradnika. Dakle, nakon što započnete s radom probajte steći uvid kako drugi planiraju svoje vrijeme kako biste što prije došli do saznanja vezanih za očekivanja i kako biste što bolje organizirali svoj raspored. Također, trebali biste i vi jasno razjasniti svojim kolegama ono na čemu radite izvan datog projekta i da sve vrijeme možda nećete biti dostupni.

Radite na dobroj komunikaciji

Ulaganje vremena i energije u dobru komunikaciju, kako lično tako i elektronskim putem, može vam uveliko pomoći da poboljšate svoje funkcioniranje u timu. Idite na sastanke s jasnim dnevnim redom, koristite ažuriranja kompanije kako biste podijelili svoj napredak s vanjskim saradnicima, evaluirajte svoj sedmični rad i tražite od svakog kolege da podijeli svoj napredak s ostatkom ekipe. To osigurava mogućnost adekvatnog praćenja odgovarajućeg poslovnog protokola.

Morate biti spremni nositi se s teškim ljudima i nezgodnim situacijama

Realnost timskog rada jeste da su povremeno moguća neslaganja među kolegama, što često dovodi do javljanja krajnje neugodnih situacija. Prepoznavajući kada i kako preuzeti odgovornost u najtežim situacijama može vam pomoći da uspješno sarađujete s kolegama kako biste se složili oko određenog poslovnog zadatka. To ne znači da trebate prisiljavati ljude da preuzmu vaše ideje, već da pokušate pronaći kompromis.

klix.ba

Komentari

avatar
  Prati komentare na ovaj članak  
Obavijest o