Fabia Combi čini 34 posto ukupne prodaje ovog modela.
Uprkos tome što je izvršni direktor Škode, Tomas Šafer, prošlog decembra zvanično potvrdio da je nova Fabia Combi u planu, češki proizvođač automobila je navodno odustao od ovog modela.
Spekuliše se da je ova odluka donijeta kako bi Škoda mogla da ispuni stroge europske standarde u pogledu emisije ispušnih gasova, ali je i posljedica fokusa kompanije na razvoj i proizvodnju električnih modela.
Pozivajući se na lokalnu novinsku agenciju ČTK, sajt Auto.cz prenosi da je uprava Škode poslala pismo svojim zaposlenima u kojem najavljuje ukidanje modela Fabia Combi i objašnjava razloge za to.
“Izuzetno strogi Euro 7 emisioni standard dramatično je ubrzao proces transformacije ka elektromobilnosti”, navodi se u pismu.
“Dakle, ne samo da nam treba više električnih automobila, već moramo da se oprostimo i od nekih proizvoda sa SUS motorom brže nego što je planirano, kao što je Škoda Fabia Combi”.
Sve je manje proizvođača automobila koji u svojoj ponudi imaju karavane u B-segmentu, jer kupci obično radije kupuju hečbek i SUV modele.
Međutim, Fabia Combi je činila 34 posto ukupne prodaje modela, što predstavlja snažan argument za novu generaciju.
Prije navodnog otkazivanja, zvanično je bilo potvrđeno da će novi model početi da se izrađuje u fabrici Kvasini 2023. godine.
Iako bi Fabia Combi dijelila dosta toga s četvrtom generacijom hečbek varijante, uključujući i 1.0 MPI, 1.0 TSI i 1.5 TSI benzinske motore, potreba za prilagođavanjem mehaničke platforme MQB A0 karoseriji karavana povećala bi troškove razvoja jer u VW grupaciji više ne postoji nijedan drugi karavan B-segmenta.
Ako su ovi navodi tačni, onda će odlazeća Fabia Combi biti ujedno i posljednja te vrste, kada se njen proizvodni vijek okonča. Kupci Škode bi u tom slučaju kao alternativu na raspolaganju imali kompaktni hečbek Scala sa sjedištem u MKB A0 ili mali SUV Kamiq.