-2.1 C
Sarajevo
Utorak, 30 studenoga, 2021
Još

    Šta će biti sa Golfom 9?

    ()

    Elektrifikacija, kriza, Euro 7 norme. Mnogo je pitanja koja “vise nad glavom” naredne generacije najpopularnijeg hečbeka u Europi.

    Nema nikakve tajne da osma generacija Golfa nema ni blizu tako dobru prodaju kao što je to bio slučaj s prethodnikom. Razloga ima dosta, od problema sa softverom na početku karijere, preko krize oko poluprovodnika i korona virusa, pa sve do navale SUV modela.

    Dakle, sigurno je da ni uprava Volkswagena nije zadovoljna prodajom “osmice”, ali je činjenica da je pred ovim modelom veliki broj izazova. Nove glasine koje stižu iz Njemačke upućuju na to da u Wolfsburgu odavno razmišljaju na temu Golfa 9…

    Uprkos svim problemima Golf je i prošle godine bio najprodavaniji automobil u Europi, s više od 312.000 registracija. Interesantno je da je gotovo 134.000 završilo u Njemačkoj, što dovoljno govori o tome koliki je stub prodaje tog automobila upravo domaće tržište.

    Ove godine, nema šanse da će Golf prebaciti više od 300.000 registracija na Starom kontinentu, što će samo predstavljati još veći pritisak na ovaj hečbek. U septembru je njemački as imao manje od 18.000 registracija, tako da je daleko od prošlogodišnjih rezultata. Prema aktuelnim planovima Volkswagena, nova generacija Golfa koja će zamijeniti „osmicu“ trebalo bi da se nađe na tržištu 2026. godine.

    No, to će biti nova iteracija samo u pres saopštenjima opskrbljenim marketinškim floskulama. Glasine iz Njemačke kažu da Volkswagen suštinski više nema namjeru da ulaže veliki novac u razvoj narednog Golfa.

    Zapravo, primijenit će recept iz nedavne prošlosti kada je šesta generacija Golfa naslijedila petu. Zapravo, to bi se prije moglo nazvati dubinskom restilizacijom jednog modela, nego potpuno novim automobilom. Tako se očekuje da će ista stvar desiti i sa “osmicom” i “devetkom”.

    Dakle, malo promjene izgleda, ista platforma, i drugačija paleta motora. Najvjerovatnije će se idući Golf oslanjati samo na plug-in hibridne pogonske sklopove. Podsjetimo, novo izdanje ovakvih priključnih hibrida Volkswagena stiže 2023. godine i imat će domet od 100 km u EV režimu vožnje.

    Ako se isprati životni ciklus od sedam godina, onda će Golf 9 nestati s tržišta 2033. godine. Kako je Europska komisija predložila zabranu prodaje automobila sa SUS motorom 2035. godine, i ako se s tim zaista slože i zemlje članice EU, onda je sasvim izvjesno da desetu generaciju Golfa sigurno nećemo vidjeti. Neki će se radovati, a neki će i plakati, pogotovo zbog činjenice da će ga naslijediti električni model – po svemu sudeći druga iteracija vozila ID, prenosi AutoRepublika.

    Koliko je koristan ovaj tekst?

    Prosjek ocjena / 5. Broj glasova:

    Članak još nema ocjena. Neka tvoja bude prva!

    Žao nam je što vam se članak nije svidio. Trudimo se da budemo bolji!

    Pomozite nam da unaprijedimo sadržaje!

    Recite nam kako možemo poboljšati sajt?

    NAJNOVIJE VIJESTI
    Možda vas zanima I OVO