Kineski proizvođač električnih automobila kreće u osvajanje Europe, a Norveška će poslužiti kao probni balon za dalje širenje po Starom kontinentu.
Izbor Norveške je mudar jer je elektromobilnost u ovoj skandinavskoj zemlji odlično prihvaćena, ali to također znači da se kineski starup mora takmičiti s jakim konkurentima poput Tesle i Volkswagena, čiji je model ID.4 bio najprodavaniji automobil u toj zemlji u aprilu.
Dakle, napad kineskog proizvođača na norveško tržište biće uvod u veliku bitku za Europu. U septembru će Nio predstaviti ES8, koji je u Kini debitovao prije tri godine.
Europska verzija ovog SUV-a imat će bateriju kapaciteta 100 kWh i radijus kretanja od oko 500 kilometara (prema WLTP ciklusu), šest ili sedam sjedišta, prtljažnik maksimalne zapremine 1.861 l (s oborenim sjedištima) i mogućnost vuče prikolice do 1.500 kg.

Infrastruktura za punjenje jedan je od presudnih faktora za uspjeh proizvođača električnih automobila, a Nio garantuje mogućnost korištenja više od 20.000 punjača u čitavoj Europi.
Uz to, automobili ovog proizvođača će moći da koriste stanice za zamjenu baterija, koje su već poznate u Kini. Četiri ovakve stanice trebalo bi da budu aktivne na području Osla do kraja 2021. godine.