blank

Facebook će dopustiti korisnicima više kontrole njihovih podataka

Pročitajte

Kako prepoznati ljude koji nisu toliko pametni kao što misle?

Kako prepoznati ljude koji nisu toliko pametni kao što misle? Lako, kažu psiholozi i to uz pomoć...

‘Naša mala tajna’, nova pjesma Sandija Cenova! (VIDEO)

Zarazni refren, ples i glazbeni povratak u kraj 80-ih i početak 90-ih, u novom modernom izričaju.

Komesar odlučio da završi rukometnu sezonu mimo odluke UO RSBiH

Komesar takmičenja muške rukometne Premijer lige BiH Srđan Jović danas je donio je Odluku o okonačanju sezone...

Facebook je objavio da će promijeniti svoju dosadašnju politiku i dopustiti korisnicima da vide i kontroliraju podatke koje druge internetske stranice i aplikacije dijele s društvenom mrežom kako bi poboljšale ciljani marketing, čime tvrtka želi pokazati da jača zaštitu osobnih podataka svojih korisnika.

To je objavljeno manje od tjedan dana nakon novih objava o postupcima najveće društvene mreže na svijetu koja je priznala transkripte razgovora nekih korisnika, nakon što ih je dugo nijekala.

Uz novo obilježje uvedeno u utorak, Facebook objašnjava da želi korisnicima vratiti kontrolu nad njihovom podacima.

Od sada će korisnici moći odlučiti hoće li ili ne podaci koje Facebook preuzima od aplikacija ili web stranica trećih strana biti povezani s njihovim računima na društvenoj mreži.

“Obično koristimo te podatke za predlaganje reklame u vezi traženih proizvoda ili informacija. Ali, čini nam se važnim pružiti veću transparentnost i kontrolu našim korisnicima u vezi te vrste podatka”, objasnila je tijekom online konferencije za novinare Stephanie Max, voditeljica razvoja funkcionalnosti.

Ultra ciljane reklame
Ove nove postavke privatnosti pokrenute su u Irskoj, Španjolskoj, Južnoj Koreji, a globalno će se proširiti sljedećih mjeseci i omogućit će svakom korisniku da odluči hoće li svi ili samo dio podataka koje Facebook preuzme drugdje moći biti povezani s njegovim osobnim računom.

Te informacije, koje američka skupina prikuplja posvuda, na web stranicama, e-trgovini, na aplikacijama, ili web stranicama za tisak, putem alata koje Facebook stavlja na raspolaganje drugim reklamnim i tvrtkama koje prate promet ili pretraživanje proizvoda.

Ti podaci sadržavaju i jednu vrstu aparata koji se koristi za povezivanje, njegov tip i zemljopisni položaj što omogućuje Facebooku da ponudi ultra ciljane reklame, koje se skuplje prodaju tvrtkama i ključni su izvor prihoda društvene mreže.

blank
Više s weba

Najnovije

Kako prepoznati ljude koji nisu toliko pametni kao što misle?

Kako prepoznati ljude koji nisu toliko pametni kao što misle? Lako, kažu psiholozi i to uz pomoć...

‘Naša mala tajna’, nova pjesma Sandija Cenova! (VIDEO)

Zarazni refren, ples i glazbeni povratak u kraj 80-ih i početak 90-ih, u novom modernom izričaju. Najjednostavniji je...

Komesar odlučio da završi rukometnu sezonu mimo odluke UO RSBiH

Komesar takmičenja muške rukometne Premijer lige BiH Srđan Jović danas je donio je Odluku o okonačanju sezone 2019./2020 Ovo...

Nakon Alena Islamovića „Srčani udar“ objavljuje i duet sa Zlatanom Ćehićem Ćehom

Grupa „Srčani udar“ sutra predstavlja novi singl „Divlja Merry“, koji će biti uvršten na njihov sedmi studijski album „Sve ili Ništa”.

Crnogorac: Ostvarili smo cilj, mjesto nam je u Premijer ligi BiH

Nakon odluke Takmičarske komisije Nogometnog saveza BiH o okončanju prvenstva u Premijer ligi BiH, očekuje se da će tu odluku verifikovati i...

Možda vas zanima i ovo

blank