Velike ambicije HISENSE-a i Paris Saint Germana u drugoj godini partnerstva

Poslije prve uspješne sezone na terenu sa internacionalnim i renomiranim fudbalskim klubom Paris Saint-Germain-om, vodeća kompanija potrošačke elektronike i kućanskih aparata, Hisense je uzbuđena započeti svoju drugu godinu globalnog partnerstva

Sa izuzetno jakim timom i novim akvizicijama kao što su Leo Messi, Gianluigi Donnarumma, Sergio Ramos, Georginio Wijnaldum i Achraf Hakimi, praćene novim ugovorom Neymar Jr-a, Hisense također nastoji ojačati svoje partnerstvo sa Pariškim klubom.

Candy Pang, generalna menadžerica marketinga, je tim povodom izjavila, “Uzbuđeni smo zbog početka naše druge godine partnerstva sa Paris Saint-Germain-om, jednim od najuspješnijih i najbrže rastućih klubova u svijetu. Na temelju uspjeha u prvoj godini, nastavit ćemo graditi našu saradnju na zajedničkim vrijednostima i korištenjem ovog partnerstva kako bismo omogućili najbolje iskustvo gledanja utakmica kod kuće za Paris Saint-Germain i sve njegove pratioce. Povratkom navijača na Park prinčeva, u kombinaciji sa brojnim novim pojačanjima, sve nagovještava da će ovo biti jedna još bolja i uzbudljivija sezona ispred nas.”

velike ambicije hisense-a i paris saint germana u drugoj godini partnerstva
velike ambicije hisense-a i paris saint germana u drugoj godini partnerstva

Marc Armstrong, izvršni oficir partnerstava u Paris Saint-Germain-u je komentirao ovu saradnju: “Bilo je fantastično vidjeti koliko dobrog je donijelo i kakve rezultate je ostvarilo partnerstvo Hisense-a i Paris Saint-Germain-a u prvoj godini saradnje. Hisense inovativna kampanja ‘Detalji čine razliku’ je pokazala kako se na inovativan način mogu iskoristiti igrači za prikazivanje njihovih proizvoda i karakteristika brenda. Radujemo se vidjeti kako će ovo partnerstvo još više jačati i radujemo se vidjeti nove kampanje Hisense-a u ovoj godini saradnje.”

Kako se bližimo drugoj godini partnerstva, Hisense će obezbijediti širok asortiman inovativnih proizvoda za klub, kao i uspostaviti korner sa izloženim proizvodima na stadionu Park prinčeva kako bi navijači mogli imati interakciju sa proizvodima. Hisense će nastojati koristiti ovo partnerstvo kako bi promovisali svoju inovativnu tehnologiju, dok će istovremeno navijačima nastojati omogućiti najbolje iskustvo gledanja utakmica kod kuće.

Prva godina partnerstva je pomogla da se ostvari značajan porast prodaje i svjesnosti o postojanju Hisense brenda. Hisense-ova prva kampanja sa klubom koja je lansirana početkom ove godine, ‘Detalji čine razliku’, u kojoj su bili angažovani igrači Neymar Jr, Keylor Navas, Ángel Di María, Ander Herrera i Presnel Kimpembe, ostvarila je brojne angažmane korisnika širom duštvenih mreža i digitalnih kanala komunikacije.

Objavi oglas za posao
MOŽDA VAS ZANIMA
DRUGI UPRAVO ČITAJU