REKLAMA - NASTAVITE ČITATI ISPOD OGLASA

AKO STE primijetili da u posljednje vrijeme koristite Facebook manje nego inače, niste sami u tome. Je li smanjenom angažmanu korisnika pridonio velik broj skandala koji se veže za ovu društvenu mrežu ili ga je jednostavno pregazilo vrijeme, a mlađi korisnici se okreću drugim popularnim društvenim mrežama, poput Instagrama, teško je reći, ali statistika pokazuje da ga ljudi koriste sve manje. 

Prema podacima eMarketera, prosječno vrijeme koje korisnici provode na Facebooku se tijekom 2018. smanjilo za tri minute. Prošle su godine korisnici na njemu provodili prosječno 38 minuta na dan, a 2017. je to vrijeme bilo 41 minuta. eMarketer predviđa da bi se do 2020. trebalo smanjiti na 37 minuta na dan. TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA

Glavna analitičarka eMarketera Debra Aho Williamson, kako prenosi Mashable, smatra da je do toga došlo zbog smanjenja click baitova na Facebooku, ali i zbog sve manje popularnosti ove društvene mreže među tinejdžerima. 

Nekoliko minuta dnevno se možda ne čini puno, no treba uzeti u obzir da se Facebook uvelike financira od oglašivača pa im smanjenje interesa korisnika nikako ne ide u prilog. 

index.hr

Komentari

avatar
  Prati komentare na ovaj članak  
Obavijest o