Zaustavite prejedanje uz ovaj jednostavan trik

Zaustavite prejedanje uz ovaj jednostavan trik

PODIJELI

Da li ste sebe ikada uhvatili da nekontrolirano stavljate hranu u usta kada niste ni gladni?

Ako je odgovor da, ovaj petominutni trik za smanjenje unosa hrane može da vam pomogne. Ljudi koji jedu pažljivo mogu da izgube težinu sa minimalnim naporom, prema višestrukim studijama. Šarlot Tarup (Charlotte Tarup), direktorica klinike “Mindfulness” iz Australije otkrila je četiri jednostavna koraka:

-Jedite pažljivo, i budite svjesni, odnosno koristite svih pet čula

-Imajte osjećaj hrane u ruci

-Osjetite miris

-Okusite hranu, okrećite je oko jezika i zapažajte kakav je osjećaj pod zubima

 

Želite da izgubite težinu, pomirite se sa vašim tijelom, promijenite odnos sa hranom ili smanjiti vaš dnevni stres, trebalo bi da napravite pravi izbor – rekla je Šarlot Tarup. Kada razmišljate o poremećajima u ishrani, anoreksija i bulimija vam prvo padnu na pamet.

Od svih osoba sa poremećajem u ishrani 10 posto pate od anoreksije, 40 posto pati od bulimije, a 50 posto pate od drugih poremećaja u ishrani. Nacionalni centar za poremećaje u ishrani navodi da oko 12 miliona ljudi u Velikoj Britaniji pati od kompulzivnog prejedanja.

Evo devet drugih načina na koje možete pokušati da spriječite prejedanje tako što ćete postati pažljiviji u vrijeme obroka:

-Žvaćite hranu 25 puta

-Hranu uzimajte rukom koja nije dominantna

-Jedite nedjelju dana sa kineskim štapićima

-Spustite viljušku između svakog ugriza

-Uzmite svoj prvi ugriz zatvorenim očima

-Pokušajte da identifikujete svaki sastojak u vašem obroku

-Stavite hranu na tanjir

-Sjedite za stolom dok jedete

-Vodite dnevnik hrane
avaz.ba

Komentari

Komentari