Naslovnica Lifestyle Šest obaveznih zimskih namirnica za jačanje imuniteta

Šest obaveznih zimskih namirnica za jačanje imuniteta

PODIJELI

Zima je vrijeme prehlada i gripa, stoga se u tom periodu trebamo najviše brinuti o hrani koju unosimo u organizam.

Vrlo je bitno svakodnevno konzumirati namirnice za jačanje imuniteta koje su pune vitamina.

Upravo nam zima nudi mnogo takvih namirnica, a mi vam donosimo nekoliko!

Šipak
Sa svojom kombinacijom slatkog i kiselog okusa, šipak je vrlo posebno voće koje sadrži mnoštvo vitamina C. Njegove sjemenke se mogu dodati u jogurt, salatu ili jednostavno konzumirati samostalno. Uz to sadrži i vitamin B te folnu kiselinu. Antioksidansi koje sadrži, pomažu u sprječavanju prehlada i gripa te sprječavaju razvoj kardiovaskularnih bolesti.

Kivi
Kivi često nazivaju „super voćem“ jer sadrži vrlo malo kalorija, a ima mnogo ljekovitih svojstva. Kivi je odličan izvor vitamina A, C, B i K, a sadrži i minerale kao što su kalij, kalcij, magnezij, fosfor, željezo, cink i bakar. Kivi je odličan za jačanje imuniteta, a također je dobar za srce i probavu. Možete ga dodati u voćnu salatu, jogurt ili smoothie i tako uživati u svim njegovim ljekovitim svojstvima.

Prokulice
Prokulice su vrlo bogate svim važnim vitaminima i mineralima. Neki od njih su vitamin C, vitamin A, vitamini B skupine, magnezij i kalcij. Imaju protuupalno djelovanje i mogu povećati nivo energije u tijelu. Odlične su za jačanje imuniteta i sprječavanje prehlade i gripe. Važno je znati da se prokulice ne smiju dugo kuhati jer inače gube svoja svojstva.

Agrumi
Zima bez agruma nije prava zima. Naranče, limun, mandarine i grejp su odlični izvori hranjivih tvari, osobito vitamina C koji nam je najviše potreban za vrijeme prehlada i gripa. Ovo osvježavajuće i ukusno voće uvelike pridonosi zdravlju. Njihovi antioksidativni sastojci i antivirusna svojstva jačaju imunološki sistem, skraćuju vrijeme prehlade i ublažavaju njene simptome.

Kaki
Kaki je egzotično voće koje sadrži puno vitamina i minerala. Dokazano je da kaki sadrži 5 puta više vitamina C nego jabuka i trećinu manje nego limun i naranča. Osim vitamina C, kaki sadrži i vitamin A, vitamine B skupine, željezo, fosfor, kalcij i mnoge druge minerale. Najveća prednost u zimskim mjesecima mu je jačanje imuniteta.

Kupus
Kupus obiluje vitaminom C koji je odličan za jačanje imuniteta i sprječavanje razvoja bolesti. Pomaže u liječenju prehlade, gripe i kašlja te djeluje antiseptički na dišne organe. Tijekom zimskih mjeseci bi trebali dva do tri puta tjedno konzumirati kiseli kupus, kao glavno jelo ili kao prilog.

Radiosarajevo.ba

Komentari

Komentari