Navodi se da će se ove “sponzorisane objave” (Sponsored Snaps) pojaviti kao nepročitane poruke na glavnoj kartici za ćaskanje Snapchata, što sugeriše da će se nalaziti iznad poruka kontakata korisnika.
Spigel je u dopisu za zaposlene, koji je takođe objavljen na veb stranici kompanije, naveo da će se “sponzorisane objave” pojavljivati bez takozvanih “puš” obavještenja i da će sami korisnici odlučivati da li žele otvoriti ovakvu poruku.
Akcije kompanije Snap, vlasnika aplikacije Snapchat, trenutno se nalaze blizu istorijskog minimuma uprkos tome što pomenutu platformu mjesečno koristi 850 miliona ljudi.
Poslovanje sa reklamama na Snapchatu i dalje zaostaje u odnosu na konkurentske platforme firme Meta, a investitori su prema riječima Spigela zabrinuti zbog toga što firma Snap ne raste bržim tempom.
BONUS VIDEO
Ovaj tekst je prenesen sa Aloonline.ba.
Izvor: ( aloonline.ba / TNTPortal.ba )