blank

MARKETING / Radio je najisplativiji medij današnjice za oglašavanje!

Pročitajte

Neno Murić završio u bolnici, poznato i šta je operisao

Neno Murić iznenada je završio u bolnici. Ova informacija zabrinula je njegove kolege pjevače i muzičare, ali...

Sezonsko voće i povrće iz Hercegovine i ove godine u Bingo trgovinama

Sezona je grožđa, breskve, lubenice, te paradajza, kupusa, paprika. Veliki dio ovog, ali i drugog voća i...

Redovnim studentima u ZDK stipendija Ministarstva za obrazovanje u iznosu od 600 KM

Vlada Zeničko-dobojskog kantona dala je saglasnost na visinu i način isplate stipendija Ministarstva za obrazovanje, nauku, kulturu...

Mnogi radio smatraju medijem prošlosti i predviđaju mu propast još od dolaska televizije, no stvari su potpuno drugačije!

Radio je danas jedan od najslušanijih medija, te je oglašavanje na njemu najisplativije.

Dolaskom interneta, mnogi su predviđali kraj radija, te da su budućnost samo televizijsko i internet oglašavanje. Budući da je glazba i dalje jedna od omiljenih stvari kod ljudi, radio je opstao, te je i danas rame uz rame s druga dva medija.

Ono što ga izdvaja od drugih su jeftine cijene i odlični rezultati oglašavanja.

Statistike radija u odnosu na druge medije

Tijekom posljednjih godina, radio oglašavanje ima najveći doseg u Americi i diljem svijeta, prema Nielsen istraživanju. Na tjednoj bazi, radio dopre do čak 92% ljudi starijih od 18 godina, u Sjedinjenim Američkim Državama.

Prema istraživanju, doseg ljudi starijih od 18. godina (u SAD-u) prema medijima je sljedeći:

  • Radio – 92% ljudi
  • Televizija – 87% ljudi
  • Mobiteli – 81%
  • Računala – 54%

Radio oglašavanje ponovno postaje sve popularnije i diljem ostatka svijeta, a razlog tome je što je i dalje omiljeni medij kod ljudi u automobilu, na poslu, raznim ugostiteljskim objektima, pa čak i kod kuće.

Radio oglašavanje je naijisplativije

Radio oglašavanje ponovno je sve popularnije, a razlozi za to su:

  • Velik broj slušatelja
  • Mogućnost lokalnog reklamiranja na određenim radio stanicama
  • Niska cijena oglašavanja

Kada se spoje ova 3 razloga, radio je puno bolji medij za odabira kod oglašavanja, nego televizija. Iako mnogi “ganjaju” televizijsko oglašavanje, koje je znatno skuplje, to ne znači da je efikasniji oblik oglašavanja.

Kvalitetna radio reklama

Kao i kod svakog oblika marketinga, potrebno je prvo stvoriti ideju oko kreiranja reklame. Radio ljudi slušaju zbog vijesti i muzike, ali prednost je što za razliku od televizije, ne mijenjaju stanicu za vrijeme reklama.

Svaka radio stanica je definirana i pušta određenu muziku i vijesti s određenog područja, za razliku od TV kanala, koji ciljaju širi sadržaj.

Kada osoba “zavoli” neku stanicu, ona je njen vjerni slušatelj, što u konačnici donosi:

  • Slušanje reklamnih blokova
  • Radio stanica ima veći utjecaj na tu osobu
  • Možete smisliti reklamu u tonu radio stanice

Kod radio reklama, najbitnija je posljednja točka. Radio omogućava da smislite zanimljivu reklamu za slušatelje i tako postignete bolji efekt kod oglašavanja.

Za više detalja oko radio oglašavanja i radio stanica na kojima TNT grupacija nudi oglašavanje, posjetite: RADIO OGLAŠAVANJE.

Više s weba

Najnovije

Neno Murić završio u bolnici, poznato i šta je operisao

Neno Murić iznenada je završio u bolnici. Ova informacija zabrinula je njegove kolege pjevače i muzičare, ali...

Sezonsko voće i povrće iz Hercegovine i ove godine u Bingo trgovinama

Sezona je grožđa, breskve, lubenice, te paradajza, kupusa, paprika. Veliki dio ovog, ali i drugog voća i povrća koje se može uzgojiti...

Redovnim studentima u ZDK stipendija Ministarstva za obrazovanje u iznosu od 600 KM

Vlada Zeničko-dobojskog kantona dala je saglasnost na visinu i način isplate stipendija Ministarstva za obrazovanje, nauku, kulturu i sport za akademsku 2019/2020....

EU donirala dva ultrazvuka bolnicama u Zenici i Tešnju

Kantonalnoj bolnici Zenica i Općoj bolnici Tešanj isporučen je po jedan ultrazvučni aparat "Logiq V2", čiju je nabavku finansirala Evropska unija u...

Podsticaj Vlade ZDK za podizanje novih zasada jagodičastog voća povećan sa 300 na 700 KM po dunumu

Zeničko-dobojski kanton želi zadržati lidersku poziciju u malinarskoj proizvodnji i podstaći proizvođače da podižu nove zasade, a za to je potrebno sinergijsko...

Možda vas zanima i ovo