Nova Fabia je imala premijeru u maju, a uskoro stiže u europske prodajne salone.
Češki proizvođač objavio je nove tehničke detalje četvrte generacije modela Fabia, koja uskoro stiže na tržište.
Škoda je posebno istakla veliku autonomiju u vožnji s punim rezervoarom. Fabia će biti dostupna u pet pogonskih varijanti, a svih pet su benzinske.

Izostali su dizel i hibridne opcije, ali zato četiri od pet benzinskih varijanti omogućavaju vozaču da automobilom pređe i preko 900 km (prema WLTP mjernom standardu) bez zaustavljanja radi sipanja goriva.
Barem tako tvrde u Škodi i dodaju da je ovo moguće uz jedan uslov – kupci prilikom naručivanja vozila moraju da odaberu opcioni, veći rezervoar u koji staje 50 litara benzina. Podsjećamo, Fabia se standardno isporučuje s rezervoarom od 40 litara.

Iako nema dizalaša i hibrida u ponudi, u Škodi tvrde da su benzinci veoma ekonomični i da se prosječna potrošnja u kombinovanom režimu vožnje kreće od 4,9 do 5,6 l/100 km (u zavisnosti od motora), dok je emisija CO2 između 113 i 142 g/km.
Kada je riječ o specifikacijama pogonskih jedinica, bazični motor je 1.0 MPI atmosferac u verzijama sa 65 KS (48 kW) i 80 KS (59 kW). S obzirom na to da slabija od dvije opcije ubrzava iz mjesta do 100 km/h za čak 15,5 s, osnovna verzija nije za one kojima su bitne dobre performanse.

Škoda nudi i trocilindarski 1.0 TSI turbo-benzinac, također u dvije verzije snage. Slabiji proizvodi 95 KS (79 kW), a jači 110 KS (81 kW) i taj motor je standardno uparen sa 6-brzinskim manuelnim mjenjačem, za razliku od ostalih navedenih benzinaca. Uz doplatu se može dobiti i 7-stepeni DSG mjenjač s duplim kvačilom.
Za one koji od male Škode žele nešto više, na raspolaganju je i 4-cilindarski 1.5 TSI sa 150 KS (110 kW) i 7-stepenim DSG mjenjačem.
Ova Fabia 0-100 km/h stiže za samo 8 sekundi i razvija maksimalnih 225 km/h.

Još jedna zanimljivost u vezi s novim Škodinim modelom je mogućnost izbora dvije opcije ogibljenja – jedne za vožnju u pretežno urbanom okruženju i asfaltiranim putevima i druge za “grublje” terene.
Ako se kupac odluči za drugu varijantu, njegova Fabia imat će za 15 mm veče odstojanje od tla i posebne amortizere predviđene za češći silazak s asfalta.
Princip je sličan kao kod modela Octavia Scout, iako Škoda za sada nije potvrdila da će koristiti taj naziv i za model Fabia, piše b92.