blank

Završetak Pelješkog mosta kasni tri mjeseca

Pročitajte

Javni oglas za izbor člana Upravnog odbora JU “Apoteka/Ljekarna” Travnik

Ponovni javni oglas za izbor i imenovanje člana Upravnog odbora JU "Apoteka/Ljekarna" Travnik objavljen je na stranici...

SBK / Borci mlađi od 57 godina uskoro će dobiti egzistencijalnu naknadu

Prijedlog zakona o novčanoj egzistencijalnoj naknadi razmatran je ovog utorka na vanrednoj sjednici Skupštine Srednjobosanskog kantona.

Sneijder bi se vratio fudbalu, ali postoji problem

Wesley Sneijder namjerava da poput Arjena Robbena prekine fudbalsku mirovinu i vrati se na teren.

Završetak Pelješkog mosta kasni najmanje tri mjeseca, a Hrvatskim cestama je od kašnjenja gradnje mosta veći problem kašnjenje radova na dionici ceste Doli-Sparagović koju gradi grčka kompanija Avax, piše u ponedjeljak Jutarnji list.

Projekt izgradnje mosta Pelješac i nove spojne pelješke ceste suočava se s dva velika problema. Završetak izgradnje mosta kasnit će najmanje tri mjeseca jer IGH i Invest inženjering, tvrtke koje obavljaju nadzor izgradnje, ne mogu u Kini obaviti kontrolu kvalitete izrade elemenata čelične rasponske konstrukcije mosta, a bez toga elementi ne mogu biti upućeni u Hrvatsku.

Zbog pandemije koronavirusa djelatnici ovih tvrtki ne mogu otići u Kinu pa se sad traži mogućnost angažmana neke strane kompanije koja bi u Kini obavila taj posao. Razgovara se s jednom američkom i njemačkom tvrtkom, prenosi Hina pisanje Jutarnjeg lista.

Rješenje se mora postići u što kraćem roku jer bi u suprotnom moglo doći do zaustavljanja proizvodnje čeličnih elemenata, što bi pak dovelo do puno duže odgode završetka mosta. Početkom godine u Hrvatsku je stiglo tek 29 elemenata konstrukcije od njih 165 koliko ih treba biti dopremljeno.

Hrvatskim cestama kao investitoru daleko veći je problem kašnjenje radova na 18 kilometara dugoj dionici pelješke ceste od Sparagovića do Doli koju gradi grčka kompanija Avax. Grci su na gradilište uvedeni u prosincu 2019. a u ovih šest mjeseci obavljeno je samo krčenje terena na trasi.

Rok za izgradnju dionice je 28 mjeseci, a sugovornici za Jutarnji kažu da Grci taj rok mogu dosegnuti samo ako ozbiljno krenu raditi.

Do sada su zastoj radova pravdali koronavirusom, iako ta činjenica primjerice nije zaustavila Strabag čiji radnici odlično napreduju na prvoj dionici ove ceste od Jadranske magistrale do Sparagovića.

Usporedbe radi, Strabag je na gradilište uveden tek mjesec dana ranije od Avaxa, piše u ponedjeljak Jutarnji list.

Više s weba

Najnovije

Javni oglas za izbor člana Upravnog odbora JU “Apoteka/Ljekarna” Travnik

Ponovni javni oglas za izbor i imenovanje člana Upravnog odbora JU "Apoteka/Ljekarna" Travnik objavljen je na stranici...

SBK / Borci mlađi od 57 godina uskoro će dobiti egzistencijalnu naknadu

Prijedlog zakona o novčanoj egzistencijalnoj naknadi razmatran je ovog utorka na vanrednoj sjednici Skupštine Srednjobosanskog kantona. https://www.youtube.com/watch?v=I8FH7RklasA

Sneijder bi se vratio fudbalu, ali postoji problem

Wesley Sneijder namjerava da poput Arjena Robbena prekine fudbalsku mirovinu i vrati se na teren. Nizozemsku javnost Robben je...

Barca ne odustaje od Lautara, ima novu ponudu za Inter

Barcelona nastavlja pregovore s Interom u želji da do početka nove sezone potpiše Lautara Martineza. Nakon što je uspjela...

Naručio je kafu s mlijekom pa na računu primijetio zanimljiv detalj

Ne, ovaj put nije problem abnormalno visoka cijena ili nekakva greška u pisanju. Zapravo je riječ o običnom...

Možda vas zanima i ovo