Cilj kampanje „HYGGE je tamo gdje je JYSK“ je podsjetiti na dansku filozofiju za stress-free život koja se vodi tezom da treba uživati u sitnicama i trenucima posvećenima sebi
Ljeto je za većinu ljudi sinonim za opuštanje i odmor. Jesen kuca na vrata, a sa ovim godišnjim dobom i mnogo obaveza i zadataka koje jednostavno prizivaju dozu stresa. Vodeći se danskom filozofijom jednostavnosti, uživanja u sitnicama koje život znače, JYSK je na društvenim mrežama pokrenuo kampanju „HYGGE je tamo gdje je JYSK“ kojom je cilj podsjetiti na važnost pronalaženja svoje stress-free zone; svaki dan bez obzira na to gdje se nalazite.
Poznata je činjenica da se Danci smatraju najsretnijom nacijom na svijetu, a da li je razlog tome njihova filozofija stila i načina života?Tzv. „hygge“ stavlja naglasak na kreiranju malih svakodnevnih rituala koji izazivaju opuštanje, ugodu i sreću i ova se filozofija zalaže za uživanje u malim stvarima, kao na primjer opuštanju uz šoljicu čaja, golicanje sa djetetom, omiljenu knjigu ili jednostavno odmaranje sa pogledom na šumu uz hrskavi keks. Hygge je danski odgovor na burn-out, a mi smo provjerili kako su poznate Bosanke i Hercegovke prihvatile ovaj način življenja.
Danski odgovor na burn-out
Dosada su kampanju podržali brojni influenseri i pojedinci tako što su uzeli predah u danu i posvetili se uživanju u malim stvarima bez puno planiranja i zauzimanja prostora, a svoje maštovite „hygge kutke“ na njima dragim lokacijama objavili na društvenim mrežama uz #mojHYGGEkutak.