Besplatni dermatološki pregledi na Trgu slobode u Tuzli

Prema podacima Svjetske zdravstvene organizacije svake godine skoro 3 miliona ljudi širom svijeta oboli od melanoma ili drugog malignog tumora kože. Nažalost, veliki broj njih otkrije se tek u odmaklom stadiju. Prema preporukama dermatologa za redovnu kontrolu stanja kože dovoljan je jedan pregled godišnje.

Upravo s ciljem informisanja javnosti o pravilnoj zaštiti od sunca, adekvatnom korištenju sredstava za zaštitu te značaju prevencije, pregleda i rane detekcije sumnjivih promjena na koži, već osmu godinu zaredom kompanija dm sprovodi kampanju besplatnih dermatoloških pregleda, edukacije i savjetovanja. Ove godine, pod motom „Za bezbrižno ljeto“, kampanja se realizira u četiri bh. grada: Banjoj Luci, Mostaru, Tuzli i Sarajevu.

Nakon Banje Luke i Mostara, gdje je za deset dana u posebno opremljenoj dm ljetnoj kućici besplatne dermatološke preglede i savjetovanja obavilo 630 građana, dm ljetna kućica stigla je i u Tuzlu. Građani su pozvani da dođu do Trga slobode gdje je dm ljetna kućica smještena i do kraja sedmice, tačnije do 16.8., obave besplatne preglede.

„Želja nam je animirati što veći broj građana da iskoriste priliku za besplatne dermatološke preglede i utvrde zdravstveni status svoje kože kao i upoznati ih s mogućnostima bezbrižnog uživanja na suncu uz pravilnu zaštitu“, izjavila je Admira Isaković, voditeljica Nabave i Marketinga kompanije dm.

Kako bi se izbjegao period najjačeg sunca, preglede dermatoskopom i savjetovanja će u dva termina: jutarnjem od 8:30 do 10:30 sati, te u popodnevnom, od 17:30 do 20:30 sati, obavljati prof.dr Nermina Hadžigrahić, specijalistkinja dermatovenerologije, do 16. augusta.

„Redovni godišnji dermatološki pregledi morali bi biti obavezni za svaku osobu, s posebnim naglaskom na rizične skupine stanovništva kao što su osobe svijetle kože, kose i očiju, sa velikim brojem mladeža te one koji u porodičnoj anamnezi imaju tumore kože. Koža je organ lako dostupan pregledu, a pregled je veoma značajan i nezaobilazan dio prevencije tumora kože“ izjavila je prof.dr Nermina Hadžigrahić.

Osim pregleda dermatoskopom i utvrđivanja općeg stanja kao i tipa kože građani će putem besplatnih edukativnih materijala imati priliku saznati korisne informacije o tome kako kožu pravilno zaštititi te testirati SUNDANCE proizvode za zaštitu od sunca kao i proizvode za njegu kože nakon sunčanja.

Nakon Tuzle, dm ljetna kućica seli u Sarajevo, gdje će u periodu od 19.8. do 23.8. u Velikom parku preko puta BBI centra građani moći obaviti besplatne dermatološke preglede.

Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.
dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za trinaest godina dm se pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija sa 700 zaposlenika i 74 prodavnice u 42 grada te distribucijskim centrom u Sarajevu. U poslovnoj godini 2017/18. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 161,4 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata preko 14.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača. Među dm robne marke spadaju Balea, alverde, Mivolis, trend IT UP, Denkmit, babylove, dmBio i mnoge druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.

Objavi oglas za posao
MOŽDA VAS ZANIMA
DRUGI UPRAVO ČITAJU