Izgled osvježenog Arteona i njegove Shooting Brake varijante nije iznenađenje s obzirom da smo proteklih nedelja već imali priliku da vidimo dizajnerske crteže i fotografije modela za kinesko tržište.
Kupe-limuzina je diskretno restilizovana, prije svega na prednjem delu. Maska, branik i LED farovi su pretrpjeli manje promjene, pa automobil izgleda za nijansu modernije od prethodne verzije.
Nova je i tanka LED traka koja se prostire čitavom širinom maske hladnjaka i koja vizuelno spaja prednje svetlosne grupe. Pozadi su uočljive promjene na dizajnu stop svetala, braniku i difuzoru.
Uz restilizovanu kupe-limuzinu, stigao je i Arteon Shooting Brake.
Praktični karavan sportskog izgleda nudi veliki prtljažni prostor (čak do 1.632 litra sa oborenim zadnjim sedištima).
Kada je u pitanju unutrašnjost vozila, Volkswagen je promijenio upravljač i određene elemente na centralnoj konzoli, poput seta komandi klima-uređaja.
Redizajnirani su i ventilacioni otvori, a uklonjen je analogni sat koji se nalazio na sredini komandne table.
Pogledajte video Shooting Brake verzije:
Njemački proizvođač navodi da je Arteon za 2021. opremio novim, MIB3 multimedijalnim sistemom koji podržava Android Auto i Apple CarPlay funkcije.
Sistem ambijentalnog osvetljenja kabine raspolaže sa čak 30 boja, a vozač i putnici mogu da pune svoj smatrfon na bežičnom punjaču.
Šlag na torti je “harman/kardon” audio-sistem od 700 vati.
Restilizovani Arteon je opremljen i nekim od najsavremenijih tehnologija kada su u pitanju sistemi asistenicije vozaču.
Najzanimljiviji je sistem poluautonomne vožnje koji je operativan do brzine od čak 210 km/h.
Osim toga, tu je i nova zadnja kamera koja pokriva znatno veći ugao pozadi (170 stepeni).
Najveća novina na polju motorizacije Arteona za 2021. godinu je “plug-in” hibridna verzija.
Volkswagen za sada nije objavio mnogo detalja, ali je poznato da hibridni sistem proizvodi ukupno 218 KS (160 kW).
Nisu uskraćeni ni kupci koji žele automobil visokih performansi.
Za njih je predviđen Arteon R sa 320 “konja” (235 kW), agresivnijim dizajnom, pogonom na sva 4 točka i R-Performance Torque Vectoring tehnologijom za automatsku preraspodjelu obrtnog momenta po osovinama, u zavisnosti od situacije. (b92/Foto: VW)