Euro Stil ušao u OBI markete u Austriji i Sloveniji, povećana realizacija za 20 posto u 2019.godini

Euro Stil, firma kćerka Hifa Oil ilider u distribuciji drvnih energenata na tržištu BiH, ušao je sasvojim proizvodima u OBI markete u Austriji i Sloveniji. Osim toga, Euro Stil je povećao obim poslovanj aza 20 posto u protekloj 2019.godini, navodi se u obraćanju javnosti kompanijsi sa sjedištem u Doboju povodom uspješnog okončanja poslovne godine.

Kao jedan od razloga za ovo značajno povećanje prometa u kompaniji navode uvođenje
novog programa drvnih energenata – drvo u vreći i kutiji, kao i potpala u vrećici i kutiji.
Ovaj novi asortiman Euro Stila postao je za kratko vrijeme veoma tražen prije svega na
tržištima zemalja EU.

Također, prošle godine Euro Stil je dobio prestižni ENplus® certifikat A1 i A2 kvalitete, i
to kao prvi bosanskohercegovački trgovac peletom, a što je dodatno podiglo razinu
konkurentnosti Euro Stila na tržištu EU. Radi se o posebnoj klasi kvaliteta sa strožijim
zahtjevima prema evropskim i međunarodnim standardima.

Planom kompanije za 2020. godinu planirano je povećanje prodaje na tržištu EU, zatim
uvođenje novih proizvoda, te usvajanje novih standarda poslovanja. Naime, Euro Stil će
u cilju daljeg jačanja konkurentnosti raditi prije svega na dobijanju certifikata FSC CoC
“Forest Stewardship Council” standarda koji će ga i definitivno lansirati u najpouzdanije
dobavljače drvnih energenata za domaće i tržište EU u ovom dijelu Evrope.

I u drugom segmentu poslovanja – distribucija primarnih poljoprivrednih proizvoda,
Euro Stil je povukao važne poslovne poteze, kao što su pokretanje maloprodaje i
veleprodaje voća i povrća. Sa značajnim kapacitetom hladnjače u ovom dijelu zemlje,
Euro Stil se i ovdje nametnuo kao važan tržišni faktor stabilizacije snabdijevanja
hranom.

Objavi oglas za posao
MOŽDA VAS ZANIMA
DRUGI UPRAVO ČITAJU