Uz procvat digitalne ere i brzog ritma života, čitanje knjiga ponekad pada u drugi plan. Međutim, Gradska knjižnica Novi Travnik odlučila je promijeniti ovu sliku.
Povodom Međunarodnog dana knjige i autorskih prava Gradska knjižnica Novi Travnik pokrenula je kampanju “Budi cool! Pročitaj knjigu! Postani član” s ciljem privlačenja novih članova i promocije kulture čitanja.
Kampanja nije samo poziv na čitanje, već i na kreativnost. Slogan “Budi Cool!” implicira da je čitanje knjiga nešto što može biti i zabavno i moderno.Gradska knjižnica Novi Travnik prepoznala je važnost prilagođavanja novim trendovima i načinima komunikacije kako bi privukla publiku svih uzrasta. Jedan od ključnih elemenata ove kampanje su plakati koji su osmišljeni da privuku pažnju prolaznika i potaknu ih na akciju.
Zahvaljujući dizajnu Stanislava Nikolića, plakati su izuzetno privlačni i jasno komuniciraju poruku kampanje. Svojim šarenim i originalnim dizajnom, oni oslikavaju duh književnosti i kreativnosti.
Kroz ovu kampanju, žele istaknuti da čitanje nije samo pasivna aktivnost, već može biti inspirativna i poticajna. Pored toga, čitanje knjiga potiče razvoj mašte, kritičkog razmišljanja i empatije.Knjižnica će u daljnjem razdoblju organizirati niz događaja i aktivnosti kako bi dodatno podržala ovu kampanju. Cilj je stvoriti dinamično i inspirativno okruženje koje potiče ljude da otkriju radosti čitanja i izražavanja kroz različite umjetničke forme.
Ova kampanja ne samo da promovira čitanje, već i podupire autorska prava, naglašavajući važnost poštovanja autora i njihovog rada.
centralna.ba