Ian Golding je vodeći stručnjak za Customer Experience (CX), autor i redovan govornik na konferencijama. Sa više od 20 godina iskustva, radi kao konsultant sa kompanijama širom sveta, pomažući organizacijama da unaprede svoje interakcije sa korisnicima. Ian Golding će biti key note govornik na Customer Experience (CX) i Employee Experience regionalnoj konferenciji FIRESTARTER 23 koja se održava 31. oktobra i 1. novembra u Beogradu, a Danas i City Magazine su medijski partneri događaja. U intervjuu je sa nama podelio uvide iz svojih iskustava širom sveta i savete kompanijama koje traže načine da poboljšaju svoj CX, a na konferenciji će liderima govoriti kako da strateški ojačaju usmerenost na kupca, a time i unaprede poziciju na tržištu. Kakvo je korisničko iskustvo danas globalno i kako izgleda njegova budućnost? Tokom proteklih 12 godina radio sam na svakom kontinentu na planeti i imam uvide u to kako se CX razvija u različitim delovima sveta. U Sjedinjenim Američkim Državama smatraju da su oni pioniri u Customer Experience oblasti i mislim da to niko ne može da ospori. Međutim, Amerika je zemlja ekstrema. Tamo postoje neki od najboljih CX primera, ali i neki od najgorih. Takođe, tamo je osnovano više organizacija koje su od starta orijentisane na korisnika (Customer-centric) sa posebnom željom da naprave razliku u pogledu CX, nego bilo gde na svetu. Većina kompanija u Velikoj Britaniji je zasnovana na prednostima proizvoda i usluga, a ne na njihovom iskustvu za korisnike i klijente. Takođe, postoji velika razlika između onoga što kompanije govore o CX i prakse, odnosno realnog unapređenja interakcije sa korisnicima. COVID je, nažalost, doveo do regresa kada je reč o CX – organizacije se vraćaju unazad. Kada je pandemija počela, kompanije su reagovale tako da osiguraju kontinuitet poslovanja i preživljavanje. Problem je u tome što još uvek reaguju na sve što se desi – onda kada se to desi. Umesto toga, organizacije bi trebalo da proaktivno razmišalju o tome da se transformišu, kako bi se uklopile u ovaj toliko drugačiji svet u kome sada živimo. Poslovni svet je potpuno drugačiji u odnosu na 2019. godinu, i brine me to što se još uvek previše […]
Ian Golding: Customer Experience kao preduslov za rast kompanije appeared first on City Magazine.