5 C
Sarajevo
Ponedjeljak, 5 prosinca, 2022

Kako zaraditi na YouTube-u? Donosimo nekoliko savjeta!

Ovisi li YouTube zarada o količini i dužini video materijala koji se objavljuju na YouTube-u? Kada i koliku zaradu možete očekivati na YouTube platformi?

YouTube je već dva desetljeća jedna od najpopularnijih digitalnih platformi, odnosno platformi za objavu video materijala. Unatoč tome što danas video materijale možete objavljivati na TikTok, Facebook, Instagram i druge mreže – YouTube nimalo ne gubi na svojoj popularnosti.

Koliko je YouTube velik, moćan i važan jasno pokazuju statistike. Na primjer, korisnici na YouTube dnevno pregledaju više od milijardu sati video materijala, s time da je dnevno aktivno više od 30 milion korisnika.

Statistika je sjajan pokazatelj kako YouTube donosi itekako velik potencijal za zaradu. Želite li početi zarađivati na YouTube platformi ili tražite način za poboljšanje zarade – Geek donosi nekoliko važnih savjeta koje trebate slijediti

Sadržaj je kralj – budite kreativni

Svi koji se internetom služe više od jednog desetljeća znaju da se u marketinškom svijetu često može čuti rečenica “Sadržaj je kralj“. Iako je ova izjava često osporavana od strane mnogih marketing stručnjaka, činjenica jest da je sadržaj kralj – čak i na YouTube platformi.

Naime, kvalitetan i zanimljiv sadržaj je razlog zašto će korisnici pratiti vaš YouTube kanal, odnosno zašto će dolaziti gledati vaš vaše video materijale. Činjenica jest da nikog ne zanima dosadan i beskoristan sadržaj – pa s takvim sadržajem nemate nikakve šanse za zaradu na YouTube platformi.

Budite kreativni i zanimljivi. To su dva najvažnija temelja – kada pričamo o kreiranju sadržaja za YouTube. Uložite vrijeme u osmišljavanje zanimljivog sadržaja i statističke brojke će vas prije ili kasnije nagraditi.

Dužina video materijala je važna – budite dugotrajniji

YouTube je ozbiljna platforma na kojoj možete pratiti smiješne i vragolaste mačiće, ali isto tako možete naučiti kako rastaviti i sastaviti motor automobila. Za razliku od ostalih video platformi gdje se nužno forsira što kraći video sadržaj, kod YouTube mreže je situacija nešto drugačija.

  Tvorac popularne igre Pokémon Go pokreće vlastitu društvenu mrežu

Iako vas YouTube zbog kratkog sadržaja neće penalizirati, činjenica jest da ćete dužim sadržajem vjerovatno postići puno bolje rezultate. Što je video duži krajnjim korisnicima donosi više zanimljivog sadržaja, a YouTube-u donosi veću mogućnost za češće prikazivanje reklama, tj. zaradu.

Kod kreiranja video materijala trudite se biti što zanimljiviji, ali i što duži. Stručnjaci koji se bave YouTube platformom savjetuju da video materijali traju barem dulje od 5 minuta, a idealno je ako video traje duže od 10 minuta. Takvi video materijali bolje rangiraju na YouTube platformi.

Kvaliteta videa je bitna, ali nije presudna – budite snalažljivi

Kada tek pokreću YouTube kanal, mnogi se korisnici brinu oko toga da nemaju dovoljno kvalitetnu opremu za snimanje materijala za YouTube. No, činjenica jest da ljude ne zanima toliko sama kvaliteta videa, već ih zanima kvaliteta priče koju kroz video donosite.

Svakako, video materijali loše kvalitete djelomično će odbiti dio korisnika od daljnjeg gledanja. No, danas većina pametnih telefona može snimiti relativno kvalitetan video koji će lako biti gledljiv na YouTube platformi. Nemojte gubiti vrijeme i novac na skupocjenu opremu za snimanje video materijala, već se fokusirajte na kvalitetu sadržaja/priče snimljenih video materijala.

Engleski jezik donosi više prilika – budite svjetski

Iako vam je video materijale na materinjem jeziku najjednostavnije snimiti – trebali biste ipak razmisliti o snimanju na engleskom jeziku. Područje Balkana ima ukupno do 20 miliona potencijalnih korisnika, dok na svjetskoj razini imate oko 2 milijarde korisnika. Razlika je ogromna.

  Instagram donosi nove alate za lakše kreiranje sadržaja

Ako je to ikako moguće, snimajte video materijale na engleskom jeziku. Činjenica jest da je konkurencija na engleskom jeziku jako velika, ali je i mogućnost za zaradu puno puno veća. Ne samo da na globalnoj razini imate puno više potencijalnih gledatelja, već se okreću i puno veći novci kroz YouTube oglašavanje.

Više izvora zarade kroz YouTube – budite multifunkcionalni

Prema statistikama, na YouTube je trenutno aktivno više od 38 miliona kanala. Radi se o ogromnoj brojci koja direktno označava i broj vaših potencijalnih konkurenata na YouTube platformi. Svi ti kanali u pravilu imaju primarni način zarade – od prikazivanja Google oglasa unutar videa.

No, vi se ne biste trebali zadovoljiti samo zaradom od Google oglasa koji se prikazuju unutar video materijala – već trebate sagledati širu sliku zarade. Konkretno, možete sa sponzorima dogovoriti korištenje određenih uređaja u videu – pa na taj način ubrati dodatan novac.

Također, možete čitave video materijale raditi pod sponzorskom “palicom” pa na taj način zaraditi dodatan novac. Svakako, puno je tu još dodatnih prilika za zaradu. Iako je zarađivati od Google reklama najjednostavnije jer je automatizirano, činjenica je da će vam trebati dodatni izvori zarade kroz YouTube kanal.

The post Kako zaraditi na YouTube-u? Donosimo nekoliko savjeta! appeared first on Noob.ba.

www.noob.ba

Koliko je koristan ovaj tekst?

Prosjek ocjena / 5. Broj glasova:

Članak još nema ocjena. Neka tvoja bude prva!

Kako ovaj članak smatrate korisnim...

Pratite nas na društvenim mrežama

Žao nam je što vam se članak nije svidio. Trudimo se da budemo bolji!

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaje!

Recite nam kako možemo poboljšati sajt?

Supported by TNT Grupacija
MOŽDA VAS ZANIMA
Supported by TNT Grupacija spot_img
DRUGI UPRAVO ČITAJU