Koliko je boja bitna za biznis?

Boja logotipa ima veliki uticaj na vaš brend piše biznis portal poslovne.com.

Boja nije samo boja u marketingu. sljedećih 5 boja sigurno povećavaju prodaju, a to je pre svega zbog emocija koje izazivaju kod publike:

  1. Crvena

Crvena je boja snage. Privlači i drži pažnju ljudi, zbog čega je najpopularnija boja u marketingu. Međutim, nikad nemojte pretjerivati, pa da vam crvena prevlada stranicom, jer to može izazvati suprotan efekt.

  1. Plava

Kada želite da publika vaš proizvod ili uslugu smatra pouzdanim i „kul“, onda je plava boja dobar odabir. Za najbolje rezultate mešajte više njenih nijansi. Ova boja je naročito draga mlađim generacijama.

  1. Ružičasta

Ako su žene vaša ciljna gruša, ružičasta treba da bude vaš izbor. Naime, s njom nećete pogrešivi. Ružičasta boja je sinonim za žene (bar većinu), pa to iskoristite.

  1. Žuta

Žuta je veoma moćna boja, ali ujedno i najopasnija. Koristite žutu da biste upravljali pažnjom svoje publike i dajte im do znanja da ste sigurni u svoju sposobnost.

  1. Zelena

Zelena je svestrana boja. Topla i privlačna, pruža potrošačima ugodan osjećaj. Drugo, označava zdravlje, životnu sredinu i dobru volju. Konačno, zelena je boja novca, tako da u ljudima probudi misli o bogatstvu – ako kupe vaš proizvod ili uslugu, postat će bogatiji.

Koliko boja logotipa govori o vašem brendu prčitajte na poslovnom portalu poslovne.com.

Objavi oglas za posao
MOŽDA VAS ZANIMA
DRUGI UPRAVO ČITAJU