MI BOSPO: Prezentirani rezultati projekta o prihvatanju usluga internet i mobilnog bankarstva ”Naša učionica”

Mikrokreditna fondacija Mi – BOSPO prezentirala je danas rezultate koji su nastali u okviru projekta ”Naša učionica” a tiču se usluga internet i mobilnog bankarstva.

Projekat je bio fokusiran na edukaciju klijentica u vezi korištenja usluga internet i mobilnog bankarstva, a sve sa ciljem olakšanja svakodnevnih aktivnosti vezanih za upravljanje ličnim finansijama.

Preko realiziranih radionica o prednostima korištenja novih tehnologija, do jeftinije usluge, brzine realizacije transakcija, pa do zaštite zdravlja, projekat je sproveden u osam gradova Bosne i Hercegovine.

“Naša učionica je nastala kao potreba da približimo tehnološke inovacije našim klijenticama s ciljem da one obavljaju svoje poslove, sigurnije i jednostavnije i jeftinije nego do sada” kazao je direktor MKF MI -BOSPO Safet Husić.

mi bospo: prezentirani rezultati projekta o prihvatanju usluga internet i mobilnog bankarstva ''naša učionica''
direktor MKF MI -BOSPO Safet Husić

Tokom održanih radionica posebna pažnja data je praktičnim primjerima s ciljem lakšeg učenja novih vještina i znanja, kao i pomoći u prevazilaženju stereotipa vezanih za online bankarstvo.

“Mi se nadamo da će klijentice koje su prošle kroz ovaj projekat podijeliti svoja pozitivna iskustva sa svojim kolegicama, prijateljicama i drugim, kako bi se što više koristila ova usluga” kazao je Safet Husić.

mi bospo: prezentirani rezultati projekta o prihvatanju usluga internet i mobilnog bankarstva ''naša učionica''
dekanesa ekonomskog fakulteta u tuzli meldina kokorović jukan

Prema riječima dekanese Ekonomskog fakulteta u Tuzli Meldine Kokorović Jukan, istraživanje koje je urađeno u okviru projekta je trebalo da pokaže koliko žene poduzetnice i klijentice MIBospoa, koriste internet i mobilno bannkarstvo u olakšavanju svojih svakodnevnih poslovnih aktivnosti.

Rezultati do kojih smo došli, ustvari daju i nama i MKF MI- BOSPO određene smjernice na koji način koncipirati i edukacije za njihove klijentice, sadašnje i buduće kako bi taj proces digitalne transformacije prošao neometano, kako bi lakše mi kao pojedinci, odnosno klijentice MI BOSPO mogle da obavljaju svoje poslove koristeći savremene informacione tehnologije” istakla je dekanesa Meldina Kokorović Jukan.

Rezultati istraživanja su pokazali da je stepen finansijske inkluzije nedovoljan jer većina poduzetnica nema otvoren račun u banci. Takođe, gotovina je dominantan oblik kojim se isplaćuju primanja po različitim osnovama. Što se tiče korištenja internet i mobilnog bankarstva za lične potrebe ili potrebe vlastitog biznisa je izrazito nizak kod poduzetnica. Kako je navedeno prepreke pri korištenju ovih usluga su: navika korištenja klasičnih bankraskih usluga, neznanje, komplikovano korištenje, nepovjerenje i strah od prevara na internetu.

Ipak, zaključci istraživanja govore da adekvatne edukacije doprinose, ne samo boljem razumijevanju osnovnih finansijskih koncepata, već i primjeni stavova prema uslugama internet i mobilnog bankarstva. S tim u vezi, u budućnosti će biti neophodno kombinovano raditi na kontinuiranoj edukaciji, usmjerenoj ka unaprijeđenju znanja i vještina vezanih za korištenje ovih usluga i promociji prednosti koje korištenje može da ima.

Projekat ”Naša učionica” finansijski je podržan od strane Evropskog fonda za jugoistočnu Evropu, a realizovan je u saradnji sa Sparkasse bankom BIH i Ekonomskim fakultetom Univerziteta u Tuzli.

Objavi oglas za posao
MOŽDA VAS ZANIMA
DRUGI UPRAVO ČITAJU