Almir Brljak i njegov prijatelj iz djetinjstva Alek Sinn, rodom iz Novog Travnika, postigli su značajan uspjeh u gaming industriji sa svojom igrom Swordsman. Ova srednjovjekovna borilačka igra, dizajnirana za PlayStation VR, postigla je ogromnu popularnost i trenutno je vodeća u Evropi, dok drži visoko drugo mjesto u Sjedinjenim Američkim Državama.
Razvoj igre započeli su sa skromnim budžetom od oko 20.000 dolara, koji je obuhvatio sredstva za razvoj i marketing, dok su oni radili bez plaće. Swordsman se od lansiranja 2020. godine kontinuirano nalazi među pet najpreuzimanih naslova na PlayStation VR platformi, donoseći milione prihoda.
Almir i Alek su otkrili svoja iskustva i početke u podcastu, ističući kako je njihovo prijateljstvo jačano kroz poslovno partnerstvo. Njihov studio, Sinn Studio, smješten u Torontu, postao je vodeći u razvoju i izdavanju video igara virtualne stvarnosti.
U igri Swordsman igrači se mogu boriti sa različitim likovima poput vitezova, Vikinga, Mongola, samuraja i zombija. Igra nudi širok asortiman oružja i prilagodbe, omogućavajući igračima da kreiraju likove prema vlastitom stilu igre.
Na pitanje o odabiru virtualne stvarnosti kao smjera poslovanja, Almir i Alek ističu da su prepoznali potencijal ovog tržišta prije nekoliko godina. Virtuelna stvarnost pruža impresivno iskustvo koje uključuje 3D vizualizacije i praćenje pokreta, što stvara osećaj potpunog uranjanja u virtualni svijet.
Almir Brljak nedavno je izrazio zahvalnost za uspjeh igre rekavši: “Swordsman je bio ogroman izazov, kako lično tako i profesionalno. Svaki dan sam ponizan zbog uspjeha igre i radujem se njenom budućem razvoju. Imamo velike planove i jedva čekamo da ih podijelimo sa svijetom.” Ovaj uspjeh predstavlja inspiraciju za sve mlade kreativce u gaming industriji.
Izvor: ( centralna.ba / TNTPortal.ba )