Ovo je novi Volkswagen Golf 8, tehnološki najprogresivniji Golf svih vremena

Wolfsburg je sinoć centar automobilskog svijeta! Naime, predstavljen je potpuno novi Volkswagen Golf osme generacije, model koji traje već više od 45 godina, a koji je s 35 milijuna prodanih primjeraka dosad najuspješniji VW ikad, piše Jutarnji.

Nova generacija automobila po kojem je kolokvijalno nazvana čitava kompaktna klasa, zablistao je na pozornici u Autostadtu, centrali Volkswagena, pred više stotina novinara iz cijelog svijeta.

ovo je novi volkswagen golf 8, tehnološki najprogresivniji golf svih vremena
foto: zvonimir juričić, jutarnji

Za razliku od svih prethodnih generacija VW Golfa, nova osma generacija omiljenog njemačkog kompakta sada stiže u bitno drugačijim okolnostima na tržištu.

Modela na struju sve je više, elektrifikacija je po svemu budućnost, a mobilnost će vrlo brzo izgledati bitno drugačije, pa je pred inženjerima koji su radili na osmoj generaciji Golfa. ili Golfa našeg vremena, bio postavljen veliki izazov.

Napose i zbog činjenice da s traka VW-a već stiže novi I.D 3, potpuno električni kompaktni model s kojim njemački proizvođač ulazi u novu eru.

Što se tiče svega ostaloga, sada je to tehnološki najprogresivniji Golf ikad – inteligentan, digitaliziran, poveziv i elektrificiran, ili model koji redefinira kompaktnu klasu, naglašeno je na konferenciji za novinare.

ovo je novi volkswagen golf 8, tehnološki najprogresivniji golf svih vremena
foto: zvonimir juričić, jutarnji

Nova “Osmica” postavljena je na novu modularnu transverzalnu matrix MQB platformu, pa dimenzijama nadmašuje prethodnika s mjerama d/š/v 4284/1789/1456 mm te međuosovinskim razmakom od 2636 mm.

Kad stojite pored novog VW Golfa 8 jasno je kako je riječ o velikom i masivnom automobilu. I prednja i stražnja svijetla izvedena su u LED tehnologiji (serijski za sve modele, a kod modela GTE tu je i svjetleća traka između prednjih svjetala), a Nijemci se vole pohvaliti kako je u odnosu na prethodni model koeficijent otpora zraka (Cd) smanjen na 0.275, piše Jutarnji.

Prva revolucija Golfa 8 najprije se primijeti u kokpitu s potpuno digitaliziranim instrumentima, multimedijom te head-up zaslonom s intuitivnom uporabom za sve korisnike.

Novi Golf je sada automobil koje je usko povezano s vozačem nego ikad prije. Osnova za to su standardni digitalni instrumenti (Digitalni kokpit) s 10,25-inčnim zaslonom, Infotainment sustavom (8,25-inčni dodirni zaslon s internetskom vezom) i višenamjenskim upravljačem.

Spajanjem digitalnog i Infotainment sustava stvara se nova potpuno digitalna arhitektura.

Digitalno radno mjesto vozača može biti poboljšano pomoću dva opcijska 10-inčna Infotainment sustava zajedno s velikim navigacijskim sustavom Discover Pro, što stvara „Innovision kokpit”.

Središnju konzolu također karakterizira savršena ergonomija: ovo je područje sada drugačije u jednom Golfu nego ikad, posebno u kombinaciji sa sada znatno manjim ručicom mjenjača (DSG).

Druga je novost po prvi put u kompaktnoj klasi Car2X komunikacija koja upozorava vozača na opasnosti u ranoj fazi pa tako Golf 8 postavlja nova mjerila u kompaktnoj klasi u pogledu funkcija potpomognute vožnje.

Pritom Travel Assist značajka koja je u jedan model kompaktne klase ugrađena prvi put u svijetu, omogućuje poluautonomnu vožnju na autocestama do brzine od 210 km / h, a da ne morate aktivno upravljati, ubrzavati i kočiti.

To posljedično poboljšava praktičnost i sigurnost, posebno na dugim putovanjima. Novi Golf je ujedno i prvi Volkswagen koji se standardno povezuje sa svojim okruženjem: već spomenuta Car2X funkcionalnost primjenjuje informacije koje pružaju druga vozila u radijusu do 800 metara, osim signala iz prometne infrastrukture kako bi upozorio vozače, a također proslijeđuje ova upozorenja ostalim Car2X modelima.

Kao rezultat, kolektivna inteligencija i komunikacija između vozila u vožnji postaje stvarnost. To je tek početak nove faze sigurnosti cestovnog prometa s obzirom na to da će Volkswagen pretvoriti Car2X upozorenja u standard kod svih novih modela.

Po pitanju motorizacije izbor je stvarno širok, a nude se TSI benzinci, TDI dizelaši , TGI plinaš te elektrificirani mild hibridi (eTSI) i plug-in hibridi(eHybrid), a pritom su svi motori izvedene s direktnim ubrizgavanjem i turbo punjačima snage od 90 do 300 KS.

Po prvi put tako se ukupno osam pogona nudi u jednom Golfu – dva tri cilindarska turbo benzinca postižu 90 I 115 KS, a dva dvolitrena 4 cilindraša TDI s dual AdBlue injection tehnologijom za smanjenje NOx-a od 115 i 150 KS, a troše 17 posto manje nego dosad.

Novi Golf bit će prvi Volkswagen koji će biti dostupan s pet hibridnih pogona.

Mild hibridni model eTSI s tehnologijom s 48-V startnim generatorom, 48-V litij-ionskom baterijom uz 1,4-litreni TSI benzinac je početak ponude. Potrošnja je smanjena za oko 10 posto (prema WLTP-u) a dolazi sa 110, 130 I 150 KS.

Varijanta Golfa 8 eHybrid plug-in s novom litij-ionskom baterijom od 13 kWh uz benzinski motor 1.4 TSI osigurava 204 KS, dok verzija GTE raspolaže s čak 245 KS. Moguća je i vožnja isključivo na struju s nultom emisijom štetnih plinova.

Što se tiče paketa opreme ima ih šest – Golf, Life, novi paket Style koji zamjenjuje Trendline, Comfortline, Highline te R-Line.

Za razliku od ranije VW ovaj put ne škrtari s opremom pa će već bazne izvedbe raspolagati opremom poput LED prednja svjetla i klasteri stražnjeg LED svjetla, pokretanja bez ključa, Innovision kabinom, sustavom povezivosti s pametnim telefonom, višenamjenskim upravljačem, automatskim klima uređajem, sustavom za držanje u traci Lane Assist , sustavom za nadzor Assist Assistance, sustavom zaštite pješaka te Car2X funkcijom.

Tijekom iduće godine očekuju se modeli Golf GTI, GTI TCR, Golf GTD, Golf GTE i Golf R.

Na koncu, novi VW Golf doista je sadržajan automobil jako dobro pripremljen za tržište po svim pitanjima I krcat najmodernijom tehnologijom

Objavi oglas za posao
MOŽDA VAS ZANIMA
DRUGI UPRAVO ČITAJU