SEO optimizacija i sve što trebate znati o njoj

Ako se želi baviti bloggingom ili želite pokrenuti portal na internetu vrlo je važno da se vodite računa o SEO optimizaciji. Kvalitetna SEO optimizacija može značiti da vaš tekst ili članak postavi veći score i na taj način bude više rangiran na Google pretragama.

Šta predstavlja SEO optimizacija?

SEO predstavlja skraćenicu od Search Engine Optimization što znači optimizacija web pretraživača. U samom početku SEO optimizacija može izgledati zastrašujuće i komplikovano. SEO optimizacijom je potrebno ovladati zbog toga što on predstavlja vidljivost određene web stranice u neplaćenim rezultatima koji se smatraju „organski“, dok su oni koji se isključivo kupe putem Google Ads programa „plaćeni“. Ako sve ovo stavimo u jednu definiciju SEO optimizacija bi predstavljao različite metode i tehnike kreiranja weeb stranice, kreiranja sadržaja za web stranicu i sposobnost ubacivanja spoljašnjim linkovima sa relevantnim web stranicama. Sve ove tehnike i metode se koriste kako bi pozicija vaše web stranice bila na samom vrhu prve stranice u Google pretrazi.

Potrebno je da se dopadate Google – u

Kada je riječ o reklamama i promociji potrebno je da imate sadržaj koji je univerzalan i nije uvredljiv. Na ovaj način postajete Google friendly i spadate u grupu web stranica koje Google voli. Samim tim dolazite do veće pozicije kada je riječ o spomenutom rangiranju. Potrebno je da imate što više sljedećih elementata kako bi postali Google friendy:

  • Visoka brzina učitavanja vaše web stranice na dektop ili mobilnim uređajima;
  • Dobre ocjene odnosno dobro korisničko iskustvo koje posjetioci imaju na vašoj web stranici;
  • Ključne riječi koje su jasno definisane na vašoj web stranici;
  • Redovno objavljivanje novog sadržaja;
  • Povremeno ažuriranje starog sadržaja.

Od ovih pet elemenata tri su krucijalna da bi SEO optimizacija bila dobro odrađena, a to su: Visoka brzina učitavanja, kvalitetne ključne riječi i redovno objavljivanje sadržaja. Ako konstantno u svakom tekstu imate ova tri elementa za vrlo kratko vrijeme Google će primjetiti vašu web stranicu i počet će vas intenzivnije promovisat.

SEO optimizacija uključuje mnogo faktora…

Kako doći do kvalitetnih ključnih riječi?

Ključna riječ predstavlja osnov dobre SEO optimizacije, stoga je potrebno da birate pažljivo i pametno. Trenutno jedan od najboljih besplatnih alata koji se koristi za ključne riječi ako ste početnik je Google Keyword Planner. Uz pomoć ovog alata možete odabrati ključnu riječ koja najbolje odgovara vašem tekstu i na taj način ostvariti što veći rezultat prilikom rangiranja. Kvalitetna SEO optimizacija je neophodna za web stranice.

Pored kraćih ključnih riječi potrebno je da obratite pažnju i na one nešto duže, te vam preporučujemo alat Soovle, koji je također besplatan, a ključan da bi SEO optimizacija bila dobro odrađena. Soovle vam omogućava da lakše i jednostavnije provjerite koje su to long tail ključne riječi i kako da ih ukomponujete u vaš tekst. Long tail ključne riječi su posebne zbog toga, što se one koriste kada korisnici traže specifičan proizvod, uslugu ili savjet, stoga vi trebate biti spremni za ove ključne riječi.

SEO optimizacija – Vanjski linkovi

Pronađite tri kvalitetne web strnanice koje su visoko rangirane na Google – u koji su dosta slični temi kojom se bavite. Na ovaj način pokazujete Google – u da ste uvezani sa većim stranicama i samim tim izgledate ozbiljnije. Jedna od najboljih stranica koja se može linkati jeste Wikipedia. Ova web stranica ima jak kredibilitet i autoritet koji se dopada Google – u, te je njena SEO optimizacija među najkvalitetnijima, zbog količine teksta.

Unutražnji linkovi

Sa ovim linkom zadržavate već postojeće korisnike na vašoj web stranici tako što ćete linkovati određene ključne riječi u objavi na već postojeće tekstove koji se nalaze na vašoj stranici. Generalno linkate tekstove i ključne riječi koje su dosta slične prirode.

Objavi oglas za posao
MOŽDA VAS ZANIMA
DRUGI UPRAVO ČITAJU