SEO optimizacija web stranice u 7 osnovnih koraka koje može svako!
Ovo će vam uputstvo najbolje koristiti ako vašu želju za učenjem SEO optimizacije premaši samo vaša spremnost za izvršavanjem i testiranjem različitih koncepatu ovoj oblasti.
Neki od glavnih aspekata SEO-a, od pronalaska pojmova i fraza (ključnih riječi) koje mogu generirati kvalificirani promet na vašoj web lokaciji, preko prilagođavanja web stranice pretraživačima, do izgradnje linkova i marketinga jedinstvene vrijednosti vaše web stranice.
SEO optimizacija za pretraživače je složena i neprestano se mijenja, ali lako možete usvojiti njegove osnove, jer čak i mala količina znanja o SEO može napraviti veliku razliku i dati benefite.
Besplatna SEO edukacija je takođe široko dostupna na internetu, uključujući ovakve vodiče!
Kombinujte ove informacije sa nekom praksom i na dobrom ste putu da postanete pametni SEO.

Pretraživači – automatske sekretarice
Pretraživači su automatske sekretarice. Oni pretražuju milijarde sadržaja i procjenjuju hiljade faktora kako bi utvrdili koji će sadržaj najvjerovatnije odgovoriti na vaš upit na što bolji način. Zbog toga je bitna optimizacija.
Sve to pretraživači rade otkrivanjem i katalogiziranjem svih dostupnih sadržaja na Internetu (web stranice, PDF-ovi, slike, videozapisi itd.).
Putem postupka poznatog kao „indeksiranje“, a zatim ga redaju prema tome koliko dobro odgovaraju vašem upitu koji ste kucali u search bar, koji nazivamo „rangiranjem“.
Popisivanje, indeksiranje i rangiranje glavni su elementi funkcionisanja pretraživača u svrhu SEo optimizacije.

Hijerarhija SEO potreba
Jeste li ikad čuli za Maslovljevu hijerarhiju potreba? To je teorija u okviru proučavanja psihologije čovjeka koja
- daje prioritet najosnovnijim ljudskim potrebama (poput zraka, vode i fizičke sigurnosti)
- u odnosu na naprednije potrebe (poput poštovanja i društvene pripadnosti).
Nastavak članka pročitajte na biznis portalu poslovne.com.