Svaki dres svoju priču nosi/ Kampanja za nabavnu pedijatrijskog aparata za mehaničku ventilaciju

Fondacija tuzlanske zajednice u partnerstvu sa filantropom i aktivistom iz Tuzle g. Seadom Mulićem i Univerzitetsko kliničkim centrom Tuzla vas poziva na press konferenciju u povodu pokretanja kampanje pod nazivom „Svaki dres svoju priču nosi“. Press konferencija će biti održana u sali  za sastanke Klinike za dječije bolesti UKC Tuzla, 11.10. 2022. godine u 11 sati.

Kampanja se organizuje s ciljem prikupljanja 50.000 KM za nabavku aparata za mehaničku ventilaciju za pacijente Odjeljenja intenzivne terapije i njege Klinike za dječije bolesti UKC-a Tuzla. Kako bi u svakom trenutku mogla odgovoriti na potrebe pacijenata i pružiti što kvalitetniju zdravstvenu njegu, Klinika za dječije bolesti iskazala je interes za jednim ovakvim uređajem i spremnost za učešće u kampanji. Stoga je naš sugrađanin g. Sead Mulić samoinicijativno našao način da pomogne mališanima koji trebaju pomoć. On je odlučio bogatu, vlastitu kolekciju dresova staviti na aukciju, kako bi se prikupila sredstva za nabavku pomenutog aparata, te pokrenuti kampanju “Svaki dres svoju priču nosi” putem online platforme za prikupljanje donacija www.doniraj.ba, ali i putem društvenih mreža na kojima će biti realizirana aukcija. Riječ je o više od 100 dresova priznatih i poznatih sportista iz Bosne i Hercegovine i regiona.

Prisutnim predstavnicima medija na konferenciji će se obratiti:

Inicijator kampanje, Sead Mulić

V.d. Načelnika Klinike za dječije bolesti UKC Tuzla, doc.dr.med.sc.Lejla Osmančević

Šef Odjeljenja intenzivne njege Klinike za dječije bolesti UKC Tuzla, prof. dr. Devleta Hadžić

Direktorica Fondacije tuzlanske zajednice, Jasna Jašarević

Fondacija tuzlanske zajednice ima bogato iskustvo u realizaciji filantropskih kampanja za prikupljanje sredstava za sufinansiranje projekata od opšteg društvenog značaja, te će uz podršku UKC Tuzla i inicijatora kampanje pružiti podršku realizaciji kampanje s ciljem osiguravanja transparentnosti i mobiliziranja sredstava iz lokalnih resursa. Solidarnost je uvijek krasila tuzlanski kraj, a dobri ljudi godinama unazad velikodušno su odgovarali na potrebe najosjetljivijih grupa našeg društva i svojim aktivizmom bezbroj puta pokazali kako sinergija civilnog, javnog i poslovnog sektora može polučiti sjajne rezultate i stvoriti vidljive  promjene. Mostovi koje gradimo svojom solidarnošću i dobročinstvom, zauvijek će biti spona između svih nas koji nosimo filantropiju u sebi. U tom lancu mediji nose jednu od najvažnijih uloga, stoga se nadamo da ćete biti u mogućnosti dati svoj doprinos ovoj filantropskoj priči.

Objavi oglas za posao
MOŽDA VAS ZANIMA
DRUGI UPRAVO ČITAJU