Telemach BH organizirao Career Speed Interview u Zenici

Kompanija Telemach BH danas je u Zenici organizirala jedan zanimljiv događaj pod nazivom Career Speed Interview – popularni svjetski koncept zapošljavanja koji se po prvi put organizira na ovim prostorima u okviru Dana otvorenih vrata kontakt centra u Zenici.

Career Speed Interview predstavlja jedinstvenu priliku za neposredno upoznavanje i povezivanje kompanije Telemach s potencijalnim uposlenicima, s jasnim fokusom na zapošljavanje određenog broja mladih Zeničanki i Zeničana u lokalnom kontakt centru, kazala je Anela Kasapović, HR manager Telemach BH.

”Danas smo došli u Zenicu na jedan vrlo zanimljiv koncept zapošljavanja. Imamo priliku upoznati mlade Zeničane i Zeničanke na način na koji to nismo radili u prethodnom periodu. Telemach je prije otpriliku godinu dana otvorio kontakt centar i segment teleprodaje u Zenici i od nekih desetak ljudi s kojim smo počeli ovdje u tom segmentu poslovanja sada već brojimo preko 40 naših zaposlenika. Tako da smo se odlučili da, osim u segmentima poslovnih rješenja koja nudimo fizičkim i pravnim licima, uvedemo neku inovativnost i u proces selekcije. Drago mi je da prvi put to radimo upravo u Zenici kroz Speed intervju koncept koji je zamišljen tako da bude prilagođen novim generacijama koje stupaju na tržište rada. Zanimljiv je zbog toga što kandidati imaju priliku da samostalno odaberu putem vrlo jednostavne aplikacije termin koji njima najviše odgovara da dođu na intervju za posao. Imaju priliku upoznati naš tim kroz petominutne razgovore s nama u malo neformalnoj i opuštenoj atmosferi.” – istakla je Anela Kasapović, HR manager Telemach BH.

Da je ovo prilika da se jedan od najpoželjnijih poslodava presdtavi u Zenici kazala nam je i Hajdi Mostić, članica Uprave Telemach BH, koja je podsjetila da Telemach BH već sada zapošljava brojne mlade ljude kojima je upravo ova kompanija i prvo radno mjesto, a prosječna starost zaposlenih je 30 godina.

”I kako smo u današnjim vremenima i globalnom tržištu a tako i u Bosni i Hercegovini uslovi se mijenaju gdje je veća potražnja za zaposlenim nego ponuda. Odlučili smo da se pridružimo mladoj Z generaciji, koja nije toliko okrenuta ka klasičnim oblicima intervjua i pronalaženjem posla, gdje šaljete CV i neko ga čita i onda on odabere da li će vas pozvati. Mislili smo da ovaj jedan novi koncept a to su brzi i kratki intervjui sa zaposlenim izvrsna prilika za mlade da sebe predstave na jedan bolji način, koje su im želje i potencijali ali i da mi sebe predstavimo mladim ljudima kao jedno savršeno okruženje u kojem će steći velika znanja i vještine. Naučit će kako telekomunikacijska kompanija, koja radi po svjetskim standardima u 21. vijeku, prati sve moguće performanse, kako u prodaji, korisničkim servisima, ulažemo u znanja ne samo poznavanja rada na računaru i digitalizacije, ali rada na sofisticiranim softverima. Naši zaposleni ne samo da nauče soft i prodajne skilove, u isto vrijeme radimo na razvoju tehničkih skilova. Naše kolege zaposlene u call centru nauče rad u financijskim programima. Tako da je to jedan širok spektar znanja za koje mislimo da je odskočna daska za njihovo dalje napredovanje. Mi smo ponosni da većina naših mladih menadžera, ja želim istaći menadžerica, je upravo krenula iz kontakt centra a danas su uspješne direktorice koje vode uspješne timove i prave dobre rezultate. Mislim da je ovo jedna priča gdje možemo pokazati da u Bosni i Hercegovini možete napraviti fantastičnu karijeru, raditi po najvišim svjetskim standardima i da pružamo takve uslove za rad. Danas je bio veliki odaziv i zbog velike potržnje ovom konceptu ovo ćemo ponoviti ne samo u Zenici nego i u Sarajevu. Ovo je želja da se stvarno približimo novim mladim generacijama, način na koji oni gledaju na život, profesionalnu karijeru i nadam se da će biti zadovoljni sa ovim što nudimo. Naše ostale kolege koje rade u Zenici gotovo godinu dana su tu da im u posjeti našoj kompaniji kažu svoja iskustva, zašto su s nama i zašto su nas odabrali. Nadamo se da će neki od njih postati uspješni menadžeri u našoj kompaniji.” – navodi  Hajdi Mostić, članica Uprave Telemach BH

“Prije svega sretna sam da radim u jednoj od najuspješnjih bh kompanija koja cijeni i nagrađuje trud i rad svojih uposlenika”, kazala je Berina Mahalbašić, jedna od prvih uposlenica Telemach BH kontakt centra u Zenici.

”Zaista sam sretna što sam tu jer kroz rad u kontakt centru obogaćujete svoje znanje i imate priliku da napredujete kroz interne radionice, seminare i mnoge prilike koje vam kompanija nudi da se usavršavate unutar same firme. Svakako želim da kažem novim kolegama koje su tu danas i koje žele da se pridruže našem timu i našoj kompaniji da jedva čekamo da se družimo jer će ovdje svakako steći mnoga znanja i vjerujem da će iskoristiti sve benefite koje nudi ova kompanija.” – navela je Berina Mahalbašić, uposlenica Telemach BH kontakt centra u Zenici.

Career Speed intervju je, s jedne strane, potencijalnim kandidatima za posao omogućio da se upoznaju s kompanijom Telemach BH i to iz ugla njenih zaposlenika koji su najbolji ambasadori vrijednosti i radne kulture ove kompanije.

S druge strane, kroz kratke i dinamične intervjue za posao, koje su vodili uposlenici lokalnog Call centra iz Zenice, kandidati su imali priliku predstaviti svoje vještine i interese, odnosno svoj „X faktor“ koji im može omogućiti da za samo nekoliko minuta postanu dio velike zajednice zadovoljnih uposlenika kompanije Telemach BH. 

Objavi oglas za posao
MOŽDA VAS ZANIMA
DRUGI UPRAVO ČITAJU