Test: MG HS 1.5 TGi – Opremljeniji od konkurencije a cijenom pristupačniji

Prije ugledni britanski brend a od 2006. je u rukama tvrtke SAIC, najvećeg proizvođača automobila u Kini, naravno riječ je o sve popularnijem na našem tržistu MG Motors.

DSC05411
DSC05412
DSC05414
DSC05402
DSC05416
DSC05404
DSC05426
DSC05425
DSC05424
DSC05423
DSC05422
DSC05421
DSC05420
DSC05418
DSC05406
DSC05407
DSC05409
DSC05410
DSC05413
DSC05405
DSC05417
DSC05428
DSC05427

previous arrow
next arrow

Dizajnerski možda nije ekstravagantan, čemu pridonosi i činjenica što se prodaje još od 2018. (u Europu je stigao 2020., a ove je godine blago redizajniran), no dalekoistočni konkurent VW Tiguanu, Škodi Karoq i Renault Australu zato nudi primjereno čvrstu i preciznu izradu, solidne materijale koji u skupljoj izvedbi Luxury nude i dozu prestiža te nevjerojatno dugačak popis serijske opreme na kojemu se nalazi čak i metalik lak.

I to ne samo ovaj crveni Diamond kakav je osvanuo na testnom modelu, nego bilo koji se izabere. A kad se sve to zapakira uz garanciju od 7 godina ili 150.000 km i više nego konkurentnu cijenu, ne čudi što HS ima ozbiljan potencijal itekako zaintrigirati vozače.

Unutrašnjost s doplatnim paketom Style, koji donosi kožna sjedala i prednju armaturu u crno – crvenoj kombinaciji te crvene obloge na vratima i naslonu za ruke možda će nekima biti pomalo kičasta i pretjerano provokativna, no to je stvar ukusa. Važnije od toga jest da se nudi solidna pozicija za upravljačem, izdašna prostranost i sprijeda i straga, ali i hrpa elektronike s kojom se uglavnom jednostavno koristiti.

U ponudi je tek jedan motor – pod prednji poklopac smješten turbobenzinac 1.5 T-GDI kojega je razvio General Motors, a nekoć ga se moglo naći u Opel Insigniji. Tijekom vožnje jasno nam je sugerirao kakav mu tempo odgovara. Na nižim okretajima djelovao je uglađeno i mirno, no kad smo snažnije pritisnuli papučica gasa i zavrtjeli okretaje iznenada je postao nervozan i bučan.

Dobro je stoga što je u ponudi, pored automatskog, i ručni, 6-stepeni mjenjač, pritom povoljniji od automatika. S druge strane, treba reći da niti ovakva potrošnja goriva uopće nije pretjerana za SUV koji na vagi broji opipljivih 1.610 kilograma i u vožnji mu karoserija vodi nepravednu bitku s otporom zraka, a dobro je i što lako može biti i manja – primjerice, ako se vozač sve vrijeme vozi umjereno i niti ne pokušava iskoristiti maksimalnih 162 KS, za što je prethodno okretaje potrebno dići na 5500/min.

The post Test: MG HS 1.5 TGi – Opremljeniji od konkurencije a cijenom pristupačniji appeared first on Prvi BH auto magazin.

auto.ba

Objavi oglas za posao
MOŽDA VAS ZANIMA
DRUGI UPRAVO ČITAJU