Prije ugledni britanski brend a od 2006. je u rukama tvrtke SAIC, najvećeg proizvođača automobila u Kini, naravno riječ je o sve popularnijem na našem tržistu MG Motors.
Dizajnerski možda nije ekstravagantan, čemu pridonosi i činjenica što se prodaje još od 2018. (u Europu je stigao 2020., a ove je godine blago redizajniran), no dalekoistočni konkurent VW Tiguanu, Škodi Karoq i Renault Australu zato nudi primjereno čvrstu i preciznu izradu, solidne materijale koji u skupljoj izvedbi Luxury nude i dozu prestiža te nevjerojatno dugačak popis serijske opreme na kojemu se nalazi čak i metalik lak.
I to ne samo ovaj crveni Diamond kakav je osvanuo na testnom modelu, nego bilo koji se izabere. A kad se sve to zapakira uz garanciju od 7 godina ili 150.000 km i više nego konkurentnu cijenu, ne čudi što HS ima ozbiljan potencijal itekako zaintrigirati vozače.
Unutrašnjost s doplatnim paketom Style, koji donosi kožna sjedala i prednju armaturu u crno – crvenoj kombinaciji te crvene obloge na vratima i naslonu za ruke možda će nekima biti pomalo kičasta i pretjerano provokativna, no to je stvar ukusa. Važnije od toga jest da se nudi solidna pozicija za upravljačem, izdašna prostranost i sprijeda i straga, ali i hrpa elektronike s kojom se uglavnom jednostavno koristiti.
U ponudi je tek jedan motor – pod prednji poklopac smješten turbobenzinac 1.5 T-GDI kojega je razvio General Motors, a nekoć ga se moglo naći u Opel Insigniji. Tijekom vožnje jasno nam je sugerirao kakav mu tempo odgovara. Na nižim okretajima djelovao je uglađeno i mirno, no kad smo snažnije pritisnuli papučica gasa i zavrtjeli okretaje iznenada je postao nervozan i bučan.
Dobro je stoga što je u ponudi, pored automatskog, i ručni, 6-stepeni mjenjač, pritom povoljniji od automatika. S druge strane, treba reći da niti ovakva potrošnja goriva uopće nije pretjerana za SUV koji na vagi broji opipljivih 1.610 kilograma i u vožnji mu karoserija vodi nepravednu bitku s otporom zraka, a dobro je i što lako može biti i manja – primjerice, ako se vozač sve vrijeme vozi umjereno i niti ne pokušava iskoristiti maksimalnih 162 KS, za što je prethodno okretaje potrebno dići na 5500/min.
The post Test: MG HS 1.5 TGi – Opremljeniji od konkurencije a cijenom pristupačniji appeared first on Prvi BH auto magazin.