Transformacija koncepta školske užine kroz promjenu prostora ka školskim restoranima

Ove godine Ministarstvo za odgoj i obrazovanje Kantona Sarajevo nastavlja s projektima preuređenje prostora ka konceptu školskih restorana, gdje će se moći posluživati zdravi, izbalansirani i održivi školski obroci, saopćeno je iz Službe za protokol i press KS.

Prezentacija je upriličena na Arhitektonskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu. Na sastanku su profesori i asistenati Arhitektonskog fakulteta, predstavili rješenja kojim će već postojeći prostori biti transformisani u školske trpezarije minimalne površine 50 metara kvadratnih. Tim putem, nove školske trpezarije postat će polivalentni, multifunkcionalni prostori u 10 osnovnih škola na području Kantona Sarajevo, s ciljem osiguravanja ishrane za što više učenika i proširenja uloge društvenog prostora u učenju i cjelodnevnom radu,  osavremenjivanja prostornih sklopova kuhinja, te energetske efikasnosti škola.
Ministrica Hota-Muminović se zahvalila svim učesnicima koji daju svoj doprinos pri realizaciji projekta, naglasivši važnost sinergije koja vodi ka boljem ambijentu za učenike.
“Znamo da ambijent odgaja, kreira vrijednosti, mijenja podučavanje ali i funkcije škole. Sigurni smo da kao društvo moramo proći kroz urbanu regeneraciju, u pogledu naših unutrašnjih i vanjskih prostora, sve na principima održivosti. Žao mi je što smo propustili mnogo dobrih prilika u proteklih 25 godina nakon agresije da to uradimo mnogo smislenije i adekvatnije. Sada želimo da napravimo dobre kontakte sa samom estetikom prostora i sa njegovom funkcionalnošću. To dvoje je jednako važno, jer riječ je o dugoročnim investicijama koje su izložene pogledima i životima jako velikog broja djece i to u formativnom periodu, kada oni formiraju svoje ukuse, a iz tih ukusa formira se njihov cjelokupan stil života”, izjavila je Naida Hota Muminović, ministrica za odgoj i obrazovanje KS.  

  Predsjedavajući Okerić je izrazio zadovoljstvo zbog aktivne saradnje domaćih institucija u radu na poboljšanju obrazovnog sistema.
– Zaista smo se uvjerili da je moguće popravljati stanje u našem društvu i samim tim imamo dodatnu, još veću obavezu i odgovornost da investiramo. Sigurni smo da će se svaka uložena marka u obrazovanje mnogostruko vratiti”, izjavio je predsjedavajući Okerić.
Dekan Arhitektonskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu, prof.dr. Erdin Salihović skrenuo je pažnju da savremene paradigme učenja podrazumijevaju promjene u prostornim karakteristikama školskog okruženja.

Škole koje su dijelom ovog projekta u ovoj godini su: OŠ „Edhem Mulabdić“, OŠ „Hasan Kikić“, OŠ „Grbavica II“, OŠ „Mehmedalija Mak Dizdar“, OŠ „Osman Nakaš“, OŠ „Alija Nametak“, OŠ „Osman Nuri Hadžić“, Prva osnovna škola – Ilidža, Druga osnovna škola – Ilidža, OŠ „Stari Ilijaš“. Projekt će biti nastavljen i u naredne tri godine u kojem roku Ministarstvo za odgoj i obrazovanje očekuje da će sve škole imati ovakve prostore.

www.tvsa.ba

Objavi oglas za posao
MOŽDA VAS ZANIMA
DRUGI UPRAVO ČITAJU