Povodom početka petog ciklusa programa „Stariji brat, starija sestra“ u Travniku, realizator programa Centar za edukaciju mladih uručio je zahvalnice društveno odgovornim organizacijama i sportskim klubovima iz Travnika, koji su nesebično podržali program u proteklim ciklusima, omogućivši djeci besplatno korištenje svojih programa .
Prepoznavši potrebu djece izprograma „Stariji brat, starija sestra“ za razvojnim programima i aktivnostima (sport, ples, teatar i sl.), te njihovu nemogućnost da, zbog nedostatka finansijskih sredstava, učestvuju u njima, Centar za edukaciju mladih je uspostavio saradnju sa društvenoodgovornim organizacijama iz Travnika, koje su nesebično podržale SBSS program, vođene zajedničkim interesom kreiranja zdravog i sigurnog okruženja za djecu i mlade.
Plesni studio „Prijatelji djece – Maya“, Fudbalsko udruženje „Bubamara“, Dramski studio Centra za kulturu Travnik, Košarkaški klub „Travnik“, Judo klub „Travnik“ i Karate klub „Travnik GS-TMT“, podrškom SBSS programu uveliko su doprinijeli kreiranju zdravog i sigurnog okruženja bez alkohola, droga, duhanskih prerađevina i nasilja, te podržali djecu u prepoznavanju i njegovanju njihovih talenata i dostizanju punih potencijala.
Centar za edukaciju mladih na ovaj je način proširio SBSS program i, uzstvaranje kvalitetnog, brižnog i podržavajućeg odnosa između djece i njihovih volontera (starije braće/sestara) kao pozitivnih uzora, djeci iz marginaliziranih porodica obezbijedio sveobuhvatniju podršku u njihovom razvoju, kroz uključivanje u afirmativne programe i život zajednice.
CEM ovaj program u Travniku realizuje već petu godinu zaredom, u okviru Fondacije SBSS BiH, a u saradnji sa Centrom za socijalni rad Travnik, te iz godine u godinu postiže odlične rezultate, a najznačajniji je taj da niti jedno dijete koje je bilo korisnik SBSS programa nije evidentirano kao počinitelj prekršaja ili krivičnog djela.
Svi partneri na SBSS programu u Travniku složili su se da će i dalje raditi na kreiranju održive partnerske saradnje u u cilju edukacije i osnaživanja djece u savjesne, odgovorne i aktivne članove zajednice, te na razvijanju zajedničkih programa za njih.