Turistička zajednica Središnje Bosne zaključila: Do sada najbolji Ski opening na Vlašiću


Vikend je iza nas i prema svim dostupnim pokazateljima (objektivnim mjerljivim i subjektivnim) možemo reći da je “Službeno otvaranje zimske turističke sezone ŽSB” na Vlašiću do sada najbolje, poručili su iz Turističke zajednice Središnje Bosne.

Svaka turistička manifestacija koja se organizira treba imati za cilj ostvarivanje nekoliko rezultata: povećanje broja ostvarenih dolazaka i broja ostvarenih noćenja, povećanje turističke potrošnje, proširenje turističkog tržišta, povećanu promociju destinacije, bolji imidž destinacije.

Iako skijaške staze i skijaški liftovi nisu bili u funkciji, a koji su osnovni motiv dolaska turista na neku zimsku destinaciju, Vlašić je ipak bio prepun turista i posjetitelja. Razlog tome definitivno je organizacija turističke manifestacije Službenog otvaranja zimske turističke sezone i manifestacija Šankanje kao i niza drugih popratnih manifestacija koje zajedno čine Ski opening.

Turistička potrošnja

U proteklim danima svi smještajni kapaciteti u registriranom hotelskom smještaju u potpunosti su bili popunjeni, dok se kod privatnih iznajmljivača tražio krevet više. Ostvareno je više tisuća noćenja dok su posjetitelji dolazili iz zemlje i cijele regije čime se ostvario veliki ekonomski učinak kroz turističku potrošnju. Turistička potrošnja odrazila se i na prihode poljoprivrednih proizvođača, trgovina, caffe i restorana, benzinskih crpki.

Proširenje turističkog tržišta.

Za razliku od prethodnih godina u kojima su dominirali domaći posjetitelji, ove godine uočen je i evidentiran veliki broj posjetitelja iz zemalja regije prvenstveno Republike Hrvatske i Srbije, ali i iz Crne Gore i Slovenije.

Povećana promocija destinacije.

U prethodnih gotovo mjesec dana te u dane vikenda, Vlašić i Središnja Bosna su u fokusu gotovo svih ključnih medija u Bosni i Hercegovini čime je destinacija ostvarila veliku medijsku pažnju i promociju. Pored medija jednako važno je napomenuti i neposrednu promociju posjetitelja koji su sa oduševljenjem putem vlastitih profila na društvenim mrežama dijelili najljepše komentare i poruke o Vlašiću kao destinaciji.

 

Imidž destinacije.

Vrhunska organizacija, brojni sadržaji kao novi segmenti turista definitivno su unaprijedili i značajno utjecali na bolji imidž destinacije.

Na osnovu gore navedenoga, možemo slobodno reći, da ova turistička manifestacija može poslužiti kao primjer većini drugih turističkih manifestacija kada je u pitanju organizacija, ciljevi i rezultati, zaključili su.

centralna.ba

Objavi oglas za posao
MOŽDA VAS ZANIMA
DRUGI UPRAVO ČITAJU