Tuzla: Počela realizacija kampanje ‘Bold & Gold’ Udruženja Pipol

Udruženje ‘PIPOL’ održalo je u nedjelju jednodnevni društveni događaj za djecu i mlade oboljele i izliječene od raka, članove njihovih porodica i porodica prerano preminulih mališana sa područja grada Tuzla, koji je, prva u nizu, aktivnosti kojom će se obilježiti Međunarodni dan djece oboljele i izliječene od raka.

tuzla: počela realizacija kampanje ‘bold & gold’ udruženja pipol

Kamapanja ‘Bold & Gold’ implementira se u sklopu projekta „I CANcer, WE CANcer“ koji se realizuje u okviru Regionalnog programa lokalne demokratije na Zapadnom Balkanu – ReLOaD, koji finansira Evropska unija (EU) a implementira Razvojni program Ujedinjenih nacija (UNDP).

Tokom događaja organizovana je okupaciona kreativna radionica u okviru koje su mališani izrađivali ukrasne čestitke, koji će biti poklonjene njihovim suborcima koji se nalaze na intenzivnom bolničkom liječenju. Pored izrade krativnih čestitki, održana je i radionica modeliranja balona a mališani su uživali i u zabavnoj muzičkoj radionici koje su za njih organizovali vršnjaci iz muzičke škole.

tuzla: počela realizacija kampanje ‘bold & gold’ udruženja pipol

˝U okviru kampanje „BOLD & GOLD“ danas smo realizovali jednodveni društveni događaj kojem je prisustvovalo oko stotinu korisnika projekta, koji će se do kraja mjeseca aprila realizovati na području grada Tuzla. Tokom događaja upriličene su okupacione, kreativne i zabavne radionice kao i muzička radionica koju su djeci pobjednicima poklonili vršnjaci iz muzičke škole. Kroz neformalna druženja roditelji oboljele i izliječene djece, kao i porodice prerano preminulih mališana razmjenjivali su iskustva, pružali jedni drugima podršku i ohrabrenje, posebno roditeljima koji su doživjeli prerani i nenadoknadivi gubitak djeteta. Posebnu radost svojim dolaskom priredili su mladi izliječeni od raka koji su zasnovali svoje porodice i dobili potomke, što je dalo posebno ohrabrenje svim roditeljima čija su djeca još uvijek u procesu praćenja i na terapijama održavanja˝, istakla je Amra Saračević, voditeljica projekta.

U sklopu kampanje ‘Bold & Gold’ u narednom periodu organizovati će se i brojne druge aktivnosti koje će se implementirati zajednici, s ciljem razvoja svijesti, empatije i solidarnosti prema ovoj grupi što je, uz institucionalnu podršku, ključni preduslov za unapređenje njihovog društvenog položaja.

Objavi oglas za posao
MOŽDA VAS ZANIMA
DRUGI UPRAVO ČITAJU