16.6 C
Sarajevo
Subota, 13 kolovoza, 2022

Zašto u Japanu naglo opada prodaja cigareta?

U zadnjih desetak godine pada prodaja cigareta u Japanu…

Trend pada prodaje cigareta u Japanu, u periodu između 2011. i 2019. godine, korespondira sa rastom prodaje uređaja koji zagrijavaju a ne sagorijevaju duhan (Heated Tobacco Products – HTP), ukazuje stručna studija američkih istraživača iz Južne Karoline i Kanade.

Rezultati posljednjeg istraživanja, objavljeno ovog mjeseca, ukazuju na povezanost drastičnog pada prodaje cigareta u Japanu od 2016. godine, sa rastom prodaje uređaja koji zagrijavaju a ne sagorijevaju duhan.

Autori ove studije su Michel Cummings i George Nahhas sa Medicinskog univerziteta u Charlestonu u Južnoj Karolini i profesor David Sweanor sa kanadskog univerziteta u Ottawi, koji su u istraživačkom radu koristili podatke Instituta za duhan u Japanu i izvještaje duhanskog giganta Philip Morris International.

Kako navode, zamjena tradicionalnih cigareta uređajima koji zagrijavaju a ne sagorijevaju duhan ima veliki potencijal da podstakne strategiju smanjenja štete u odnosu na posljedice dugoročnog pušenja cigareta. Japan je svojevrsno inicijalno područje za prodaju uređaja baziranih na ovoj inovativnoj tehologiji, a na tom tržištu kompanija Philip Morris je krajem 2014. godine predstavila IQOS, dok su se dvije godine kasnije pojavili i uređaji drugih proizvođača zasnovani na tehnologiji zagrijavanja duhana.

  Razlika između DHI i FUE metode kod transplatacije kose
zašto u japanu naglo opada prodaja cigareta?
zašto u japanu naglo opada prodaja cigareta?

Prema dosadašnjim analizama, u Japanu je trenutno najrazvijenije tržište po broju korisnika tehnologije nesagorijevajućeg duhana.

Rezultati ove studije pokazuju da je, između 2011. i prošle godine, sveukupna prodaja klasičnih cigareta opala za 38 procenata. Konkretno, prodaja cigareta je sporije ali stabilno opadala tokom četiri godine posmatranog perioda – od 2011. do 2015. godine.

U posljednjih pet godina, cigarete se drastično manje puše dok broj korisnika uređaja koji zagrijavaju a ne sagorijevaju duhan raste, što istraživače navodi na zaključak da ubrzani pad prodaje cigareta u Japanu od 2016. godine na ovamo odgovara uvođenju i rastu prodaje HTP-a.

Studija američkih i kanadskih istraživača objavljena je u švicarskom žurnalu MDPI koji podržava naučnu zajednicu. Rezultati ove studije u velikoj mjeri se oslanjaju na ranija istraživanja sa istom temom koja su sprovedena u okviru Američkog društva za borbu protiv raka, objavljena prošle godine u medicinskom žurnalu za kontrolu duhana u Velikoj Britaniji (British Medical Journal on Tobacco Control).

Izvor: Vijesti.ba

Kako ovaj članak smatrate korisnim...

Pratite nas na društvenim mrežama

Žao nam je što vam se članak nije svidio. Trudimo se da budemo bolji!

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaje!

Recite nam kako možemo poboljšati sajt?

Alem Sinanović
Alem Sinanovićhttps://tntportal.ba
Alem Sinanović je urednik digitalnih medija TNT Grupacije. Gotovo opsesivno istražuje digitalu, SEO, mogućnosti online zarade i sl.
MOŽDA VAS ZANIMA
ANKETA
Da li izlazite na izbore u BiH?
DRUGI UPRAVO ČITAJU