Emir Jildizlar, menadžer korporativnih komunikacija Addiko banke je na nedavno održanoj konferenciji PR Days Mostariensis prezentirao zapažanja o uticaju organizacijske kulture kompanije na komunikaciju, sa posebnim osvrtom na krizno komuniciranje.

U prezentaciji je predstavljena organizacijska kultura Addiko banke, koja počiva na tri osnovne vrijednosti: fokusiranost na bitno, efikasnost i jednostavna komunikacija, te njena praktična implementacija u segmentu interne i eksterne komunikaicje kompanije.

“Addiko organizacijska kultura i vrijednosti na kojima ona počiva donijele su snažnu promjenu u korproativnom životu Addiko banke. Ono što je posebno bitno naglasiti je da zaposlenici istinski žive ove vrijednosti u praksi, osjećaju ih svojima i ponašaju se u skladu sa tom kulturom”, istakao je Jildizlar i ocjenio ovo kao veliki uspjeh obzirom na relativno kratak period transformacije poslovanja banke, uključujući i promjenu organizacijske kulture i ključnih vrijednosti.

PR Days Mostariensis je međunarodna znanstveno – stručna konferencija s područja odnosa sjavnošću, integrirane komunikacije i medija u organizaciji Studija odnosa s javnošću Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru koja se održava treći tjedan u 11. mjesecu svake godine. Ciljevi PR Daysa Mostariensis su prezentirati, promovirati te analizirati i istražiti suvremene trendove odnosa s javnošću, podijeliti stečene spoznaje i iskustva znanstvenika i praktičara spodručja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija, otvoriti dijalog i raspravu snaglaskom na istraživanja i buduće trendove u profesiji i srodnim disciplinama.

 

Komentari

avatar
  Prati komentare na ovaj članak  
Obavijest o