6 C
Sarajevo
Srijeda, 22 rujna, 2021

Brending konferencija spoj biznisa, umjetnosti, inovacije i kreativnosti

Shodno “duhu vremena“, pod sloganom “Hack the influence”, tema ovogodišnje Brending konferencije bio je utjecaj, a Historijski muzej u Sarajevu pretvoren je u veliku učionicu za sve koji vjeruju da je edukacija temeljni preduvjet za uspjeh.

Kako navodi organizator predavači na devetoj Brending konferenciji uspjeli su pomjeriti granice razumijevanja marketinga i otvoriti nove prozore poimanja organizacije i strategije poslovanja.

O frekvenciji sadašnjeg trenutka, koji se ogleda u beskrajnoj potrebi za novim marketinškim pravcima i strategijama, a u spomeniku vremena kakav je Historijski muzej Bosne i Hercegovine, govorilo je pet stručnjaka.

– Ravid Kuperberg predstavio je sjajne alate za strukturiranje naših misli, Michela Magaš svoj impresivni rad na fuziji muzike i inovacije, Mihnea Gheorghiu fascinirao je primjerima hrabrih svjetskih kampanja na kojima je i sam radio, Mark Shayler je dokazao da za dobre rezultate moramo biti hrabri i zauzeti stav, a Will Rust je pokazao kako ponekad i glupost može kreirati nevjerojatne i pozitivne promjene – ističe se.

Kako se navodi u saopćenju za javnost Vesna Beganović, CEO agencije Via Media koja je organizator tog najvažnijeg strukovnog događaja, kad su u pitanju marketing i komunikacije u BiH, kaže da su pozitivne reakcije prisutnih jedan od razloga zašto su iznimno zadovoljni devetom Brending konferencijom.

– Svaka od tema je bila specifična, predavači su bili neizmjerno zanimljivi, a sve skupa i dalje je bila zaokružena cjelina. Prisutni su dobili uvid u trendove iz više uglova, to nam je bilo posebno značajno – izjavila je.

- Oglašavanje - brending konferencija spoj biznisa, umjetnosti, inovacije i kreativnosti

I ove godine Brending konferencija podržala je, u partnerstvu sa svjetskim takmičenjem kreativne industrije Cannes Lions, mlade profesionalce kroz Young Lions BiH takmičenje organizirano u partnerstvu s organizacijom UNICEF.

Stručni žiri je odabrao da Bosnu i Hercegovinu u Cannesu predstavljaju Aida Hadžić i Hana Trokić, koje su osvojile Grand prix u kategoriji PR.

– Deveta Brending konferencija bila je najraznovrsnija i najbolja od svih dosad, a iz agencije Via Media su pozvali na susret i 2020. godine, na desetu Brending konferenciju – ističe organizator. Dodaju da je Brending konferencija ‘rijetka privilegija da svjedočimo jedinstvenom spoju biznisa, umjetnosti, inovacije i kreativnosti’.

(FENA)


0 0 Glasovi
Article Rating
Pretplatite se
Obavijesti o
guest
0 Komentari
Ugrađene povratne informacije
Pogledajte sve komentare
- Oglašavanje -
NAJNOVIJE
Možda vas zanima