21.6 C
Sarajevo
Petak, 1 srpnja, 2022

    Google ograničava ciljanje predizbornih oglasa

    Google je odlučio da više neće pružati oglašivačima mogućnost da predizbornim oglasima ciljaju određenu publiku koristeći podatke iz popisa birača i njihove općenite političke afilijacije, objavljeno je na blogu Alphabet Inc., matične kompanije Googlea.

    Odluka je donesena u trenutku kada su društvene mreže pod pritiskom zbog političkog oglašavanja uoči američkih predsjedničkih izbora 2020. godine, prenosi Hina.

    Facebook je, primjerice, predmet kritika zastupnika i regulatora zbog odluke da ne provjerava istinitost oglasa koje objavljuju političari na njegovoj platformi, dok je Twitter odlučio zabraniti političke oglase.

    Google je objavio da će početi ograničavati ciljanje publike predizbornim oglasima kada je riječ o njihovoj dobi, rodu i općenitoj lokaciji na temelju poštanskog broja.

    Provjereni politički oglašivači mogli su ranije prilagođavati oglase koristeći podatke o političkoj afilijaciji birača, odnosno jesu li lijevo ili desno orijentirani ili, pak, neovisni.

    Početak primjene pred britanske izbore

    Google ističe da politički oglašivači mogu i dalje koristiti kontekstualno ciljanje publike, kao što je objava oglasa za ljude koji čitaju određenu priču ili gledaju određeni video.

    Novi pristup počet će se primjenjivati u Velikoj Britaniji iduće sedmice, uoči vanrednih parlamentarnih izbora 12. decembra.

    U Evropskoj uniji stupit će na snagu do kraja godine, a u ostatku svijeta 6. maja 2020. godine.

    “S obzirom na bojazni koje se izražavaju u zadnje vrijeme i rasprave o političkom oglašavanju, kao i važnost povjerenja u demokratski proces, želimo poboljšati povjerenje birača u političke oglase koje mogu vidjeti na našim oglašivačkim platformama”, objasnio je na blogu Scott Spencer, potpredsjednik product menadžmenta za Google Ads.

    Google poručuje, također, da neće dopustiti objavu lažnih informacija o izbornim rezultatima i kvalificiranosti za izbore političkih kandidata, kao niti falsifikacije i manipulacije medijskim sadržajem.

    Koliko je koristan ovaj tekst?

    Prosjek ocjena / 5. Broj glasova:

    Članak još nema ocjena. Neka tvoja bude prva!

    Kako ovaj članak smatrate korisnim...

    Pratite nas na društvenim mrežama

    Žao nam je što vam se članak nije svidio. Trudimo se da budemo bolji!

    Pomozite nam da unaprijedimo sadržaje!

    Recite nam kako možemo poboljšati sajt?

    Alem Sinanović
    Alem Sinanovićhttps://tntportal.ba
    Alem Sinanović je urednik digitalnih medija TNT Grupacije. Gotovo opsesivno istražuje digitalu, SEO, mogućnosti online zarade i sl.
    MOŽDA VAS ZANIMA
    DRUGI UPRAVO ČITAJU