Jelovnik za vitak struk prije ljeta

Samo sat vremena šetnje, vožnje biciklom ili lagane trke ujutru na prazan stomak ili poslijepodne nakon posla može vam pomoći da sagorite kalorije, istopite masti i ubrzate metabolizam.

Izvor kalorija treba biti lako svarljiva hrana. Smanjite unos mesa tokom hladnijih mjeseci i birajte lagano meso kao što su piletina, ćuretina i riba.

„Jedite svježe voće i povrće u sezoni. Izbjegavajte povrće koje raste ispod zemlje, kao što je krompir, i birajte ono koje raste iznad zemlje, poput krastavca i paprike, jer sadrže više vode, minerala i vitamina“, savjetuje nutricionista Ana Todorović.

Unosite dovoljno vode, čaja sa limunom i nane. Zeleni čaj, čaj od rasavića i kukuruzne svile su odlični diuretici, ali budite oprezni ako imate nizak krvni pritisak, kako bi izbjegli dodatno snižavanje pritiska“, dodaje Todorović.

Preporučuje se unositi hladne čajeve bez dodataka i zaslađivača. Također je važno unositi namirnice bogate beta karotenima, poput mrkve, batata, kajsija i breskvi, za pripremu kože za sunce“, ističe Todorović.

Večerajte ranije, najkasnije do 20 časova, i rasporedite obroke u manje porcije svaka tri sata, prema preporuci “Politikin magazina”.

Prijedlog jelovnika:

Doručak

2 kuvana jaja

Baby špinat i rendana mrkva sa prelivom od maslinovog ulja i posipom od sirovog suncokreta

Užina

trešnje 200 grama

Ručak

Čorba od zelja

Lagana musaka od zelja i kiselo mlijeko

svjež krastavac

Užina 2

Kajsija

Večera

Grilovan ćureći file

Dinstana tikvica

Zelena salata sa mladim lukom i rotkvicama

BONUS VIDEO:

Objava „RAKETA“ DO LJETA Jelovnik za tanji struk prije mora pojavila se prvo na Aloonline.ba.

Izvor: ( aloonline.ba / TNTPortal.ba )

Objavi oglas za posao
MOŽDA VAS ZANIMA
DRUGI UPRAVO ČITAJU