Sve veći rast tržišta srednje velikih dostavnih kombija dobio je s trećom generacijom Opel Vivara još jedan poticaj. Vivaro je od 2001. na dobrom glasu kao kombi za prijevoz tereta ili ured na kotačima, pri čemu ih je do sada s tvorničke trake sišlo već preko milijun. Uz veličine prilagođene raznim namjenama i brojne inovativne tehnologije novi Vivaro može svaki posao obaviti bolje nego ikad prije.

Opel Vivaro utemeljen na revolucionarnoj platformi i nudi se u raznim izvedbama prilagođenim potrebama kupca: kao teretni furgon, s dvostrukom kabinom za do šest putnika, kao podvozje s kabinom i kombi za prijevoz ljudi. Tu su prvi put i tri umjesto dvije dužine: 4,6 m, 4,95 m i 5,3 m. Uz maksimalan teretni kapacitet od 6,6 kubnih metara novi Vivaro krasi nosivost do 1400 kg, što je 200 kg više od prethodnika.

Napredni sustav za kontrolu proklizavanja IntelliGrip nudi stabilnost i sigurnost na raznim skliskim podlogama – blatu, pijesku ili snijegu. Veća odignutost od tla i zaštita donjeg dijela karoserije dostupna je s dodatnom opremom za gradilišta.

Neograničen pristup teretnom prostoru moguć je kroz široka stražnja i klizna bočna vrata. Posebno su praktična klizna vrata koja se prvi put kod Vivara otvaraju automatski. Dovoljno je izvan vozila pomaknuti nogu prema senzorima.

U kabini novog Vivara vozač i putnici osjećat će se kao da su u osobnom automobilu. Sustavi kao što su head up display, stražnja kamera koja pokriva 180 stupnjeva, upozorenje na mogućnost frontalnog sudara, automatsko kočenje u slučaju nužde i tempomat osiguravaju opuštenu vožnju. Zahvaljujući ergonomskom položaju sjedenja, sve kontrole su pregledne i vozaču na dohvat ruke. Bogate mogućnosti povezivanja jamče revolucionarni informacijsko-multimedijski sustavi.

Vivaro je dostupan s head up displayem, što je jedinstveno u segmentu, kako bi vozač mogao vidjeti sve važne informacije i istovremeno držati pogled na cesti.

Među dodatnim su sustavima utemeljenima na prednjoj kameri i radaru sljedeći:

  • pomoć pri držanju prometne trake
  • prepoznavanje prometnih znakova
  • upozorenje na umor vozača koje vozača potiče da napravi stanku nakon neprestane dvosatne vožnje ili na temelju nadzora ponašanja u vožnji; sustav upozorava na umor vizualnim i zvučnim signalima
  • prilagodljivi tempomat prilagođava brzinu onoj vozila ispred
  • upozorenje na moguć frontalni sudar koje nudi dvorazinsko upozorenje na mogući udarac sprijeda
  • automatsko kočenje u slučaju nužde kojim se može izbjeći sudar ili smanjiti njegove posljedice

Privlačnost novog Vivara nije samo u nosivosti i tehnologijama na koje smo navikli kod osobnih automobila. Uz revolucionarne motore, učinkovitosti i udobnosti pridonose i mjenjači koji omogućuju glatko mijenjanje stupnjeva prijenosa kao što je osmerostupanjski automatski mjenjač, a to je vrlo važno, posebno za flotnu prodaju. Servisni intervali do 50 000 km dodatno smanjuju radne troškove. Značajke poput visoko smještenih prednjih svjetala i maksimalne visine većine varijanti od 1,9 m smanjuju opasnost od oštećenja, npr. prilikom parkiranja. Sve to čini Vivaro nove generacije jednim od najekonomičnijih igrača na tržištu.

Posebno iz ponude se izdvaja Opel VIVARO VAN L0H1 sa cijenom u GRAND autu od samo – 30.600 KM + PDV
Njegove karakteristike su: 1.5 CDTI 120 KS, najveća utovarna zapremnina 4,6 m3, Enjoy oprema: klima uređaj, desna bočna klizna vrata, jednostruko vozačko sjedalo (6-smjerno podešavanje, s naslonom za ruke), suvozačka klupa s 2 sjedala sprijeda, radio, bluetooth hands free, centralno zaključavanje, električni podizači prednjih stakala, ABS, ESP, tempomat, Paket vidljivosti (vjetrobransko staklo od PVB-a sa zvučnom izolacijom, automatsko uključivanje brisača vjetrobrana, automatsko uključivanje/isključivanje prednjih svjetala).

Više o ostalim modelima ove nove generacije vozila za transport Opel VIVARO možete saznati ako kliknete OVDJE ili možete i direktno pozvati ovlaštenog Opel koncesionara i servisera za područje TK – Grand auto na broj 035 317 317 ili ih posjetiti na adresi Bukinjska 1 Tuzla.

 

Komentari

avatar
  Prati komentare na ovaj članak  
Obavijest o