-1.1 C
Sarajevo
Ponedjeljak, 30 siječnja, 2023

Otkrivamo namirnice za zdraviji život i bolji imunitet

Vrijeme pandemije ponovo je aktuelizovalo razgovore o povećanju imuniteta a samim tim i hrani koju treba konzumirati redovno.

Treba biti umjeren u svemu a pored zdrave hrane održavati i fizičku kondiciju, dobre misli, druženje sa pozitivnim ljudima.

Brokoli su izvrsna hrana za vaš organizam. Možete ga spremati na mnogo načina, kuhati, peći. Brokoli ima kalcijum, kalijum, fosfor magnezijum, natrijum, gvožđe, cink, hrom, vitamine A, C, E, K, B1, B2, B6, B9, flavonoide i enzime.

Brokoli imaju veliki broj fitohemikalija koje imaju antioksidantna svojstva i sprječavaju nastanak i razvoj raznih oboljenja i infekcija. Dobra je prevencija protiv karcinoma, pogotovo raka dojke, pluća i debelog crijeva.

Jagode su sjajno voće. Ovo je njihovo vrijeme i treba ih jesti svakodnevno.

Jagode imaju veliku količinu antioksidanata koje štite tijelo od slobodnih radikala koji ubrzavaju starenje i izazivaju mnoge bolesti.

Sjemenke bundeve su posebno dobre za zdravlje organizma. Znamo da su to uopšte orašasti plodovi i sjemenke jer sadrže velike količine biljnih proteina i masti. A sjemenke bundeve imaju posebno veliku količinu cinka koji je odlična zaštita od prehlada, kod hroničnih infekcija. Sjeme od bundeve se zbog cinka često koristi u preparatima za uvećanu prostatu. Veoma je važno za rast i razvoj beba.

  Pijenje tople vode ima devet prednosti

Gljive su odlična hrana za jačanje imunološkog sistema. One imaju visok antioksidantni sastav i sposobnost da se bore protiv stvaranja slobodnih radikala. Nije slučajno što se gljive nazivaju još i šumskim mesom.

Imaju vitamine B grupe a samo sto grama zadovoljava dnevnu potrebu vitamina B2 i B3. Sadrže i vitamine D i E. Izvor su kalijuma, fosfora, gvožđa. Sadrže cink, bakar a kako skoro da nemaju natrijuma odlične su za one koji pate od visokog krvnog pritiska.

Gljive su odlične za jačanje imunog sistema.

U vašem jelovniku trebalo bi da se nađu i kurkuma, đumbir, kivi, bijeli luk, mahunarke.

A ono što ne treba jesti, to već i sami znati. Šećeri, vještački zaslađivači, prerađena hrana, grickalice, gazirana i zaslađena pića.

Koliko je koristan ovaj tekst?

Prosjek ocjena / 5. Broj glasova:

Članak još nema ocjena. Neka tvoja bude prva!

Kako ovaj članak smatrate korisnim...

Pratite nas na društvenim mrežama

Supported by TNT Grupacija
MOŽDA VAS ZANIMA
Supported by TNT Grupacija spot_img
DRUGI UPRAVO ČITAJU