Pismo Predsjednika Uprave BBI Banke: Potpuno smo posvećeni i spremni da odgovorimo potrebama naših klijenata

Cijenjeni klijenti i partneri BBI banke,

U današnjem svijetu ponekad se možemo suočiti sa izazovima koji mogu značajno uticati na način na koji vodimo svakodnevni život.

Svjetska pandemija virusa COVID-19 je, kao što svi znamo, imala različit uticaj na pojedinačne države i regije. Lideri širom svijeta bili su prisiljeni na donošenje do sada neviđenih odluka kako bi stavili pod kontrolu širenje ovog virusa. Budite uvjereni da je Vaša BBI banka uz Vas u ovom periodu. Bosna Bank International (BBI) d.d. Sarajevo je finansijski likvidna i stabilna, uz izrazito jake dioničare – Islamsku razvojnu banku (IsDB), Abu Dhabi Islamic Bank (ADIB) i Dubai Islamic Bank (DIB) sa kojima smo proteklih 20 godina dokazali da smo orijentisani i posvećeni razvoju BiH.

U BBI smo formirali poseban tim koji će pratiti razvoj cjelokupne situacije. Pažljivo obraćamo pažnju na sva događanja u našoj državi i provodimo upute koje dobivamo od strane nadležnih institucija. Mi u BBI imamo potpuno povjerenje u rukovodstvo Bosne i Hercegovine koje će, vjerujemo, uraditi sve u cilju očuvanja sigurnosti svih naših građana.

Pozivamo sve da se pridržavaju uputa koje vlasti donose i uvjeravamo Vas da smo mi u Bosna Bank International (BBI) potpuno posvećeni i spremni da odgovorimo potrebama naših klijenata usljed novonastalih okolnosti. Internet i mobilno bankarstvo S obzirom na nestabilnosti koje nova situacija donosi, mi u BBI provodimo odlučne mjere kako bismo osigurali da svi naši klijenti ostanu zaštićeni i kako bismo izbjegli direktne interakcije licem u lice, koliko i gdje god je to moguće. Da biste nam pomogli da to postignemo, pozivamo Vas da koristite naše vrhunske i sigurne usluge digitalnog bankarstva koje će Vam omogućiti transakcije bez potrebe da napuštate svoj dom ili ured.

Nije preporučljivo posjećivati filijale i poslovnice, jer izlažete riziku sebe i ljude oko Vas. Ovo je vrijeme kada svi trebamo biti odgovorni prema sebi i prema drugima. Stoga Vas pozivamo da intenzivnije koristite internet (eBBI) i mobilno (mBBI) bankarstvo, aplikaciju KVIKO i uslugu eREŽIJA, kako bismo kretanja i okupljanja sveli na minimum. Uputstva za korištenja svih navedenih usluga možete pronaći na našoj web stranici www.bbi.ba.

Ako ste se već registrirali za internet bankarstvo (eBBI) ili preuzeli BBI mobilnu aplikaciju (mBBI), možete ih koristiti za provjeru stanja računa, plaćanje računa i režijskih troškova, prijenos novca, plaćanje rata finansiranja, korištenje finansijskih proizvoda poput prekoračenja po računu, kao i niz drugih pogodnosti.

Ako još uvijek niste postali korisnik mBBI ili eBBI – savjetujemo Vam da to učinite odmah. eREŽIJA je posebna pogodnost u okviru mBBI i eBBI sa kojom bez naknade, samo jednim klikom možete platiti račune BH Telecoma, JP Elektroprivrede BiH, KJKP Sarajevogas, KJKP Toplane Sarajevo, KJKP Rad Sarajevo, KJKP Vodovod i kanalizacija Sarajevo, BIHAMK i Securitas.

2 Izbjegavanje gotovinskog novca Novac u fizičkom obliku se prenosi od jedne osobe do druge što dovodi do povećanog rizika prenosa virusa. Stoga savjetujemo svim našim klijentima da izbjegavaju korištenje gotovog novca koliko god je to moguće i da što više koriste BBI Mastercard i BBI VISA kartice, sve dok se situacija sa globalnom pandemijom ne promijeni. P

osebno preporučujemo korištenje jedinstvene BBI VISA Prepaid kartice pomoću koje možete sigurno obavljati online kupovinu. U slučaju potrebe za podizanjem novca savjetujemo korištenje bankomata umjesto posjećivanja poslovnice. Novac možete podizati bez naknade na 140 bankomata BH Mreže, a pregled lokacija bankomata širom BiH potražite na: www.bhmreza.ba. Korisnici BBI Mastercard Gold kartice mogu bez naknade podizati novac na svim bankomatima u BiH i svijetu. Bezbjednost uposlenika Bosna Bank International d.d. strogo vodi računa o bezbjednosti svih svojih uposlenika.

Naše operacije i sistemi su prilagođeni trenutnim rizičnim faktorima, te smo uveli niz mjera putem kojih vodimo računa o zaštiti osoblja i klijenata: • Redovno izvještavanje: vršimo redovno izvještavanje o promjenama putem digitalnih kanala poput SMS-a, e-maila, Vibera, društvenih mreža i telefona.

• Zaštita kontaktnih lokacija: vršimo redovnu sanitarizaciju svih naših ureda, poslovnica i filijala, kao i bankomata.

• Mjerenje temperature na svim lokacijama je redovna aktivnost.

• Održavanje poslovnih aktivnosti: BBI banka je implementirala program za rad od kuće kako bi osigurala bezbjednost uposlenika i klijenata, te uvela mjere putem kojih se omogućava nesmetano obavljanje svih bankarskih operacija.

• Prilagođeno radno vrijeme: skratili smo radno vrijeme poslovnica jer nam je zdravlje uposlenika na prvom mjestu. Kontakt Centar Ukoliko imate pitanja za BBI, na usluzi vam je Kontakt Centar BBI banke. Molimo Vas da pozovete besplatnu info liniju 0800 200 20 ili da se upitom obratite putem e-maila: info@bbi.ba.

Aktuelnosti u vezi rada Banke, radnom vremenu naših poslovnica širom Bosne i Hercegovine, detalji i novosti o proizvodima i uslugama, dostupni su na web stranici www.bbi.ba i na zvaničnim profilima BBI banke na društvenim mrežama. Jako je važno da izbjegnemo paniku. Zajedno se moramo potruditi da budemo sigurni i bezbjedni, te da uradimo sve kako bismo sačuvali zdravlje svih nas.

Vjerujemo da ćemo zajedno prebroditi trenutnu situaciju uzrokovanu pojavom virusa Covid-19 i da ćemo iz svega izaći jači nego prije. Ovo je vrijeme kada svi moramo pokazati maksimalnu solidarnost, jer zajedno možemo više! Želim Vam svima svako dobro.

U ime zaposlenika i kolektiva Bosna Bank International d.d. Sarajevo, Amer Bukvić Predsjednik Uprave

Objavi oglas za posao
MOŽDA VAS ZANIMA
DRUGI UPRAVO ČITAJU